|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۷۷

برای حضور در لیگ برتر نیاز به تغییراتی داریم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیکان پس از پیروزی مقابل فجر و صعود به لیگ برتر گفت که از طرف باشگاه فجر ۲۰ هزار بار او تماس گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، فرهاد کاظمی پس از پیروزی برابر فجر سپاسی و صعود پیکان به لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. من این صعود را به عوامل و کارکنان ایران خودرو تبریک می گویم. این صعود با حضور تماشاگران لذت بخش تر شد. برای فجر، مربیان این تیم و مردم شیراز احترام زیادی قائلم.

وی افزود: شانس بیشتری هم برای گلزنی داشتیم و می توانستیم دروازه فجر سپاسی را بیش از یک بار باز کنیم. امیدوارم فصل آینده هم بازی های مان در همین ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شود.

سرمربی پیکان ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می کنم و به آنها تبریک می گویم. آنها با وجود حاشیه هایی که وجود داشت برای من سنگ تمام گذاشتند.

کاظمی در مورد اظهارات مسئولان فجر مبنی بر اینکه از طرف باشگاه پیکان با برخی از بازیکنان آنها تماس گرفته شده بود، گفت: با من هم ۲۰ هزار بار از طرف باشگاه فجر تماس گرفتند. این صحبت ها در فوتبال ایران زیاد است. نباید بدون مدرک حرف بزنیم. می دانم چه کسی این حرف ها را مطرح می کند و خدا پاسخ رفتار ناشایست آنها را می دهد.

او در مورد داوری های لیگ یک نیز گفت: امسال داوری های خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی پیکان در مورد فصل آینده حضور پیکان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: با مسئولان پیکان برای فصل آینده صحبت کرده و حتی بودجه را هم مشخص کرده ایم. برای حضور در لیگ برتر باید تغییرات زیادی در تیم اعمال شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار