|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۸۴

حاشیه دیدار پیکان و فجرسپاسی

خبرگزاری تسنیم: بازیکن شیرازی تیم فوتبال پیکان بعد از صعود به لیگ برتر حاضر به ابراز خوشحالی نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در شرایطی که خبرنگاران تا یک ساعت پس از پایان بازی پشت رختکن فجرسپاسی حضور داشتند و منتظر مصاحبه با محمود یاوری بودند سرمربی فجر ترجیح داد با خبرنگاران گفت وگو نکند اما نکته تأسف برانگیز اینجا بود که یکی از عوامل تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز به خبرنگاران حاضر توهین و بی احترامی کرد اما هیچکس نبود که پاسخگوی این توهین ها باشد.

* پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی خبرنگاران و عواملی که در جایگاه ویژه حضور داشتند قصد ورود به زمین را داشتند که با مقاومت یگان ویژه روبرو شدند که در نهایت این قضیه به خشونت انجامید.

* یک نوجوانان فوتبال دوست شهر قدسی به طرز عجیبی شبیه کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید بود. این نوجوانان حتی مدل موی خود را هم مانند بهترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۱۳ درست کرده بود.

* قرعه کشی ۳ اتومبیل اهدایی به هواداران انجام و ۳ خودرو پژو به ۳ هوادار خوش شانس اهدا شد.

* تا یک ساعت پس از پایان بازی بازیکنان و مسئولان تیم فجر از رختکن بیرون نیامدند.

* هرچند تیم پیکان موفق شد بعد از پایان بازی به لیگ برتر صعود کند اما مجتبی زارعی مهاجم شیرازی این تیم در شادی ها شرکت نمی کرد. این بازیکن در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمگفت: به خاطر اینکه تیم شهرم به لیگ یک سقوط کرده نمی توانم خوشحالی کنم.

* پس از پایان بازی تعداد زیادی افراد غیرمسئول و حتی لیدرهای پیکان داخل زمین حضور داشتند و با بازیکنان این تیم جشن صعود به لیگ برتر را گرفتند.

* با توجه به اینکه جمعیت زیادی در ورزشگاه حضور داشت پس از بازی ترافیک شدیدی در شهر قدس ایجاد شده بود و هواداران به خوشحالی مشغول بودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار