|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۹۰

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: از مسوولان و اساتید دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس تشکر کرده و امیدوارم دانشجویان این دانشگاه به مدارج بالای علمی و ورزشی دست یابند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا رحیمی مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس پس از حضور در مراسم بزرگداشت روز معلم که از سوی دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد گفت: با توجه به دعوت مسوولان دانشگاه پرسپولیس برای حضور در مراسم بزرگداشت روز معلم وظیفه خود دانستم در این مراسم شرکت کنم.

وی افزود: خوشحالم که این دانشگاه توانسته در این مدیت کوتاه به توفیقات خوبی دست یافته و به یک مرکز بزرگ علمی و ورزشی تبدیل شود. از موسسین، هیات امنا، مدیران و تمامی اساتید و زحمتکشان این دانشگاه تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم دانشجویان جوان این دانشگاه علمی و ورزشی ضمن توفیق روزافزون بتوانند به مدارج بالای علمی دست یافته و به ورزش کشور خدمت کنند.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: مراسم خوبی بود و از دیدار با پیشکسوتان و بزرگان تاریخ پرسپولیس آقایان؛ جعفر کاشانی و حسین کلانی خوشحال شده و باید بگویم حضور پیشکسوتان و بزرگان تاریخ پرسپولیس در هیات امنای دانشگاه پرسپولیس اتفاق خوبی است و باید آن را به فال نیک گرفت. این پیشکسوتان با برخورداری از تحصیلات عالیه و تجربیات گرانقدر در فوتبال و ورزش کشور می توانند زمینه ساز رشد و توسعه هر چه بیشتر دانشگاه پرسپولیس از نظر علمی و کیفی باشند. موجب مسرت است که این عزیزان در این حوزه فعال هستند و به هواداران و جوانان این مرز و بوم خدمت می کنند.

رحیمی در پایان گفت: باید قدر این بزرگان که از جمله بانیان و بزرگان پرسپولیس هستند را دانست و موجب افتخار است که آنها توانسته اند در شکل گیری و توسعه دانشگاه نیز تاثیرگذار بوده و خدمات شایانی را در حوزه فرهنگ، علم و ورزش ارائه کنند. همچنین جا دارد از تلاش های بی وقفه و موثر آقای سودی رئیس دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس نیز تشکر و قدردانی کرده و برای مجموعه مدیریتی، اجرایی، اساتید و دانشجویان این دانشگاه آرزوی توفیق و سربلندی دارم و امیدوارم که بتوانم خدمات خوبی را به هواداران و آنهایی که به دنبال تحصیل و رشد علمی هستند ارائه نمایم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار