|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۳۳

برای موفقیت تیم ملی می جنگم؛ تمام حرفم همین است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در اردوی اتریش قوی تر ظاهر می شویم و امیدوارم به اهداف مان برسیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، کارلوس کی روش پس از پایان آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران در اردوی آفریقای جنوبی که با برتری ۲ بر صفر ملی پوشان ایران همراه بود در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر خصوص شرایط این اردو گفت: اگرچه شرایطی پیش آمد که نتوانستیم به بخش هایی از اهدافمان برسیم؛ اما تمام هدف من و شاگردانم موفقیت تیم ملی است و از همین جا اعلام می کنم می خواهم برای موفقیت تیم ملی بجنگم و همه حرف من در پایان اردوی آفریقای جنوبی فقط همین است.

وی در مورد سایر برنامه های کادر فنی برای تیم ملی گفت: با پایان اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی به ایران بازخواهد گشت و پس از آن اردوی اتریش را پیش رو خواهیم داشت که البته در این اردو بازیکنان ایرانی لیگ های اروپایی نیز حضور خواهند داشت تا ترکیب تیم ملی در اردوی اتریش کامل شود.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: بنابراین مطمئن باشید در این اردو قوی تر از شرایط حالا حاضر خواهیم شد و امیدوارم بتوانیم حداقل در اردوی اروپایی خود به اهدافی که کادر فنی آنها را برنامه ریزی کرده است، برسیم.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان اردوی آفریقای جنوبی در ۴ دیدار تدارکاتی به ۲ پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافت.

ملی پوشان فوتبال ایران فردا با اتمام این اردو به تهران بازخواهند گشت.

به گزارش فارس پیش از این کارلوس کی روش در گفت وگوهای خود از شرایط پیش آمده مبنی بر ناهماهنگی هایی که برای اعزام بازیکنان به وجود آمده بود و همچنین مشکلات مربوط به تامین لباس از سوی اسپانسر تیم ملی، انتقاد هایی را مطرح کرده بود.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار