|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۳۵

در آستانه جام جهانی تیم ملی کشتی فرنگی وارد بحران شده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، در حالی که جام جهانی کشتی فرنگی کمتر از دو هفته دیگر قرار است به میزبانی ایران برگزار شود، این تیم وارد بحران شده است.

ماجرا از آنجا شروع شد که محمد بنا بعد از برگشت از رقابت های قهرمانی آسیا و کسب عنوان سوم در این مسابقات لب به انتقاد گشود و مسئولان فدراسیون کشتی را در خصوص محدود بودن اختیاراتش خطاب قرار داد.

بنا عنوان کرده بود که اگر قرار باشد شرایط اینگونه باشد و در انتخاب ملی پوشانش دستش باز گذاشته نشود حاضر به ادامه همکاری با فدراسیون نیست، اما صحبتی از عدم همراهی تیم در جام جهانی نکرده بود. البته محمد بنا پیش از بازگشت مجدد و قبول هدایت ملی پوشان شرایط رسول خادم و نحوه انتخاب ملی پوشان را پذیرفته بود.

بعد از اینکه با گذشت ۲ روز خبری از محمد بنا در اردوی تیم ملی نشد، شورای فنی کشتی فرنگی تشکیل جلسه داد و رای به پیگیری تمرینات با کادر فنی و همکاران بنا برای حضور در جام جهانی داد تا محمد بنا به اردوها برگردد.

حسن بابک، مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی در این باره به فارس گفت: با وجود عدم حضور محمد بنا در اردوها کماکان منتظر این مربی می مانیم، اما کار را ادامه می دهیم. از صحبتهای بابک مشخص بود که بنا قصد بازگشت و همراهی تیم ملی را در جام جهانی ندارد.

پس از اعلام عدم همراهی بنا با تیم ملی در جام جهانی، ایرج اسفندیاری فر، دستیار او نیز اقدام به ترک اردو کرد، اما این پایان کار نبود و فرنگی کاران حاضر در اردو نیز شبانه و به صورت دسته جمعی خانه کشتی را ترک کردند تا کشتی فرنگی در آستانه جام جهانی گرفتار بحرانی جدی شود.

هر چند که کار فرنگی کاران در چنین شرایط حساسی که ایران میزبان جام جهانی کشتی فرنگی است چندان منطقی و قابل قبول به نظر نمی رسد و مورد تأیید هیچ کس نیست، اما می شود با اقدامی به موقع و شنیدن خواسته های آنها از ایجاد بحران بیشتر جلوگیری کرد.

با وجود این شرایط به نظر می رسد که کلید حل این بحران در دستان رسول خادم باشد؛ هنوز هم دیر نشده است و خادم با تدبیری مناسب به عنوان رئیس فدراسیون، می تواند به ماجرا ورود کرده و این بحران را به خوبی مدیریت کند و اجازه ندهد اوضاع بدتر از چیزی که هست بشود.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار