|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۷۴

در جام جهانی ۱۹۷۸ تحت تأثیر بازیکنان هلند بودیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی کشورمان در رقابت های جام جهانی ۱۹۷۸ معتقد است جواد نکونام و آندرانیک تیموریان بازیکنان کلیدی تیم ملی کنونی ایران هستند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل چهارمین حضور خود را در این تورنمنت معتبر تجربه خواهد کرد. اولین حضور تیم ملی کشورمان در این مسابقات به سال ۱۹۷۸ در آرژانتین بازمی گردد که حاصل تلاش بازیکنان آن دوره تیم ملی ۲ شکست مقابل پرو و هلند و یک تساوی مقابل اسکاتلند بود.

حشمت مهاجرانی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ در خصوص آن دوره از رقابت ها گفت: ما در بازی اول تحت تأثیر اسامی بازیکنان و تیم هلند بودیم و حتی زمانی که آنها به رختکن می آمدند بازیکنان ما با انگشت نشان می دادند که کِرول چه کسی است؟ فن در کرکوف کیست؟ رپ کدام است؟ و این موضوع کمی تأثیر(منفی) داشت.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران در خصوص بازیکنان کلیدی تیم کارلوس کی روش اظهار داشت: آندو(تیموریان) و جواد(نکونام) بازیکنان خوب تیم ملی هستند چون اگر در پی یک بازیکن کلیدی هستیم باید در خط هافبک به دنبالش باشیم. شُش های تیم چه کسانی هستند؟ بازیکنانی که ۸ تا ۱۰ کیلومتر می دوند شُش های تیم هستند و در مورد شُش های تیم ایران هم باید روی آندو جواد انگشت بگذاریم چون در زمین خیلی تلاش می کنند.

در فیلم زیر می توانید صحبت های حشمت مهاجرانی را ببینید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار