|
|
کدخبر: ۱۶۹۱۰۸

سفرم به اصفهان برای مذاکره با تیم های این شهر نیست

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد حق علی دایی است که این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا هدایت کند.

محمد نوری در گفتوگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمبه اظهارنظر در خصوص شرایط تیم پرسپولیس، آینده خود در این تیم و… پرداخته است که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم: نظرت در مورد انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چیست؟

به جز آقایان استیلی و زادمهر شناخت چندانی از سایر افراد ندارم. بالاخره این تصمیمی است که وزارت ورزش گرفته و امیدوارم این دوستان بتوانند مشکلات تیم را هر چه زودتر برطرف کنند.

تسنیم: چه کاری باید در اولویت اعضای جدید هیئت مدیره باشد؟

به نظرم در ابتدا باید تکلیف بازیکنان و مطالبات شان را مشخص کنند. بالاخره تمامی بازیکنان برای پرسپولیس زحمت کشیده و این تیم را به نایب قهرمانی رساندند. بازیکنان توقع دارند حق و حقوق شان را هرچه زودتر دریافت کنند و تکلیف شان برای فصل بعد مشخص شود. از آنجایی که کاپیتان تیم هستم، بسیاری از بازیکنان با من تماس می گیرند و پیگیر وضعیت و مطالبات شان هستند. امیدوارم اعضای جدید هیئت مدیره هرچه زودتر این مشکلات را برطرف کنند.

تسنیم: ظاهراًَ به اصفهان سفر کرده ای. سفرت به این شهر برای مذاکره با تیم های اصفهانی است؟

دو سه روزی است که همراه خانواده برای تفریح و دیدار با دوستان قدیمی ام به اصفهان آمده ام. این روزها در کنار خانواده ام استراحت می کنم و با هیچ تیمی از جمله تیم های اصفهانی مذاکره نکرده ام.

تسنیم: برنامه ات برای فصل بعد چیست؟

هنوز تصمیم خاصی نگرفته ام ولی اولویتم حضور در پرسپولیس است. البته اول باید تکلیف فصلی که گذشت و مطالبات مان را مشخص کنند.

تسنیم: در مورد ماندن یا رفتن دایی چه نظری داری؟

آقای دایی برای تیم زحمت زیادی کشید و تیم را دوم کرد. به نظر من حق طبیعی دایی است که تیم را در لیگ قهرمانان آسیا هدایت کند و مطمئناً با تفکراتی که او دارد می تواند تیم را به سمت قهرمانی هدایت کند، البته اگر شرایط و امکانات مهیا باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار