|
|
کدخبر: ۱۶۹۱۱۸

مورینیو همچنان یک مربی بزرگ است

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان آرژانتینی نراتزوری اعلام کرد فصل آینده هم به حضور خود در جمع آبی ومشکی پوشان شهر میلان ادامه می دهد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، خاویر زانتی شایعاتی که درباره احتمالی جدایی وی از اینتر در پایان فصل جاری وجود داشت تکذیب کرد و گفت در نراتزوری خواهد ماند.

اریک توهیر، رئیس باشگاه اینتر هفته گذشته در جمع خبرنگاران گفت که کاپیتان آرژانتینی این تیم فصل آینده به کادر مدیریتی نراتزوری ملحق خواهد شد و به نوعی اعلام کرد که فصل بعد زانتی ۴۰ ساله دیگر بازی نخواهد کرد.

زانتی در این خصوص به شبکه TYC آرژانتین گفت: زمانی که فصل جاری به پایان برسد، من باز هم در اینتر خواهم ماند اما نمی دانم فعالیتم را در چه پستی ادامه خواهم داد. در حال حاضر تمرکزم تنها روی سه بازی پایانی اینتر در فصل جاری سری A است و امیدوارم که در بهترین و بالاترین جایگاه ممکن به کار خود پایان دهیم تا فصل بعد را به بهترین شکل ممکن آغاز کنیم.

مدافع پیشین تیم ملی آرژانتین افزود: من تا الان ۱۱۱۲ بازی انجام داده ام. با این شرایط فکر می کنم که فقط دروازه بان ها از من بیشتر به میدان رفته باشند!

زانتی در ادامه درباره موفقیت اخیر هم تیمی قدیمی اش دیه گو سیمئونه، سرمربی تیم اتلتیکومادرید که چلسی ژوزه مورینیو را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد، گفت: به عنوان یک دوست برای سیمئونه به خاطر موفقیتی که کسب کرد خوشحالم اما از این اتفاق تعجب نکرده ام. مورینیو همچنان یک مربی بزرگ است و من که دو سال زیر نظر او کار کرده ام این را می دانم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار