|
|
کدخبر: ۱۶۹۱۱۹

جام حذفی ایتالیا

فینال جام حذفی ایتالیا را تیم های فیورنتینا و ناپولی برگزار می کنند تا جایی برای انتقام ویولا از ناپولی برای نرسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باشد.

به گزارشخبرگزاری فارس، دیدار پایانی جام حذفی ایتالیا بین تیم های فیورنتینا و ناپولی از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه فردا(شنبه) آغاز می شود.

این دو تیم که در لیگ ایتالیا هم برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا با هم رقابت دارند در فینال کوپا ایتالیا به مصاف هم می روند. ناپولی اکنون با ۶۹ امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد و فیورنتینا هم با ۶۱ امتیاز چهارم است. تنها در صورتی که ناپولی در سه دیدار آینده خود شکست بخورد و فیورنتینا هم امتیازهای کامل را بگیرد می تواند به جای این تیم راهی اروپا شود.

این موضوع می تواند به فیورنتینا انگیزه بیشتری بدهد تا برای شکست ناپولی وارد میدان شود. ویولا برای رسیدن به فینال از سد تیم هایی چون اودینزه، سیه نا، کیه وو، رم، نووارا و یووه استابیا گذشته و نمی خواهد با وینچنزو مونتلا، سرمربی جوان خود بار دیگر دستش از جام کوتاه بماند.

از سوی دیگر ناپولی هم که در این فصل هزینه های زیادی کرده با رافائل بنیتس فصل به نسبت خوبی را سپری کرده است. آنها در این فصل با ۶۴ گل زده پس از یوونتوس و رم بهترین خط حمله سری A را در اختیار دارند. البته آسیب دیدگی گونزالو هیگواین، گلزن آرژانتینی این تیم تا حدودی بنیتس را با دردسر روبه رو کرده اما پزشکان این تیم بر این باور هستند که وی می تواند برای این دیدار در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

گفتنی است لاتزیو فصل گذشته عنوان قهرمانی در این رقابت ها را کسب کرده بود که نتوانست از قهرمانی خود دفاع کند.

رکورد قهرمانی در کوپا ایتالیا نیز در اختیار تیم های رم و یوونتوس با ۹ قهرمانی قرار دارد. در صورتی که فیورنتینا بتواند در این دیدار به پیروزی برسد هفتمین قهرمانی خود در جام حذفی ایتالیا را جشن می گیرد و در صورتی که نایب قهرمان شود برای بار چهارم است که این عنوان را به دست آورده است.

ناپولی هم چهار عنوان قهرمانی در کوپا ایتالیا و چهار نایب قهرمانی در این جام دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار