|
|
کدخبر: ۱۶۹۱۲۵

دوست دارم در گسترش فولاد بمانم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: در فصل گذشته عملکرد خوبی داشتم و کی روش حداقل می توانست مرا یک بار به اردوی تیم ملی دعوت کند.

سامان نریمان جهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در مورد شرایطش برای فصل آینده گفت: من دوست دارم در گسترش فولاد تبریز بمانم، چون این تیم را از صمیم قلب دوست دارم. در این چند روز با دو سه پیشنهاد خوب مواجه شدم ولی راستش را بخواهید نمی خواهم از گسترش جدا شوم. من بازیکن زیر ۲۳ سال محسوب می شوم و دوست دارم فصل آینده در بهترین شرایط ممکن بازی کنم.

وی ادامه داد: فصل گذشته اولین سالی بود که در لیگ برتر بازی کردم اما برای فصل بعد و انتخاب تیم باید خیلی دقت کنم. اگر شرایط مهیا باشد در گسترش می مانم در غیر اینصورت پیشنهادهای دیگرم را بررسی می کنم. یکی از پیشنهادهایم مربوط به تیمی است که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم گرفته است. همانطور که گفتم من از یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا پیشنهاد دارم اما اگر شرایط مهیا باشد می خواهم در گسترش بمانم.

هافبک گسترش فولاد تبریز در مورد عملکردش در فصل گذشته تاکید کرد: من به عقیده کارشناسان جزو پدیده های لیگ برتر در سال گذشته بودم. به نظرم عملکرد خوبی داشتم و کی روش حداقل می توانست یک بار مرا به اردوی تیم ملی دعوت کند. من در تیم امید هم بازی ملی داشته ام و اگر به تیم بزرگسالان دعوت می شدم حداقل می توانستم توانایی خود را نشان دهم. با این حال انگیزه ام را از دست نمی دهم و آنقدر تلاش می کنم تا به تیم ملی دعوت شوم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار