|
|
کدخبر: ۱۶۹۱۴۲

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال از وضعیت موجود در کادر فنی رضایت ندارد و قصد دارد، از بین مربیان تنها کریم بوستانی را حفظ کند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانو به نقل از یک مقام آگاه، اعضای کادر فنی استقلال در فصلی که گذشت عملکرد ایده آلی نداشتند و به همین دلیل امیر قلعه نویی قصد دارد با ستار همدانی خداحافظی کرده تا این مربی بتواند در تیم دیگری به فعالیت خود ادامه دهد و از طرف دیگر امیر قلعه نویی روی حضور مجید صالح نیز حسابی باز نکرده است زیرا این مربی به تیم ملی پیوسته است و حضورش در استقلال فصل آینده منتفی است.

گفتنی است، از میان مربیان فصل پیش وی قصد حفظ کریم بوستانی را دارد و این مربی به دلیل دوستی قدیمی و دیرینه ای که با امیر قلعه نویی دارد، در استقلال حفظ می شود تا این تیم را به همراه قلعه نوعی هدایت کند.

شایان ذکر است، شنیده می شود که جواد زرینچه نیز گزینه های امیر قلعه نوعی برای حضور در استقلال است و این در حالی است که امیر قلعه نوعی نیم نگاهی به حضور امیر طیری در استقلال دارد، مربی سابق این تیم که مدتی، امیر قلعه نوعی به هر تیمی می رفت، وی این مربی را همراهی می کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار