|
|
کدخبر: ۱۶۹۱۶۷

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تجربه علیرضا رحیمی را در امر مدیریت این باشگاه تعیین کننده دانست.

حمیدرضا علی عسگر در مورد انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و انتظاراتی که او و دیگر بازیکنان این تیم از آنها دارند، گفت: از بین اعضای جدید هیئت مدیره فقط آقایان استیلی و زادمهر که از بازیکنان سابق پرسپولیس بوده اند را می شناسم و از سایر نفرات که افرادی اقتصادی هستند، شناخت چندانی ندارم.

وی افزود: مطمئناً اعضای جدید هیئت مدیره افرادی تاثیرگذار و موفقی بوده اند که از سوی وزارت ورزش به عنوان مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی شده اند و حتماً فاکتورهایی داشته اند که مدنظر وزارت ورزش بوده اند. آقای استیلی مربی من بوده و آقای زادمهر هم به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس فعالیت داشته و مطمئناً می توانند به عنوان چهره های ورزشی افرادی تاثیرگذار باشند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با استقبال از انتخاب رحیمی به عنوان مدیرعامل این باشگاه گفت: آقای رحیمی مدیری ورزشی است که سال ها تجربه مدیریت دارد. بدون شک تجربه و توانایی آقای رحیمی می تواند به پرسپولیس کمک کند.

علی عسگر در مورد انتظارات بازیکنان از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اول از همه از اعضای هیئت مدیره این انتظار را داریم که تکلیف طلب ‎های فصل قبل مان را مشخص کرده و مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با اتخاذ بهترین تصمیمات برای پرسپولیس تیم را برای فصل آینده به بهترین شکل ممکن مهیا کنند تا بتوانیم در آسیا و در لیگ موفق باشیم و پس از سال ها قهرمان لیگ شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار