|
|
کدخبر: ۱۶۹۱۹۴

قصد خودکشی نداشتم، می خواستم با کسی صحبت نکنم!

مهاجم پیکان گفت: قصد دارم در فوتبالم پیشرفت داشته باشم و برای فصل آینده به دنبال آقای گلی هستم.

سعید حلافی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص صعود تیم فوتبال پیکان به لیگ برتر اظهار داشت: ما فصل دشواری را سپری کردیم. در نیم فصل پیکان برخی بازیکنان باتجربه از جمله علیرضا محمد، مسعود همامی و مجتبی زارع جذب کرد که تیم توانست نتایج خوبی بگیرد. من هم در نیم فصل به تیم اضافه شدم و توانستم شرایط خوبی را در تیم سپری کنم هر چند که معتقدم حدود ۵۰ درصد در پیکان موفق بودم.

وی در مورد حضور پیکان در لیگ برتر افزود: ما شرایط خوبی در لیگ برتر داشتیم و امیدوارم همین مسائل در لیگ برتر هم ادامه داشته باشد. امیدوارم با برنامه ریزی های خوبی که صورت می گیرد تیم پرطرفدار پیکان بتواند خود را در لیگ برتر حفظ کند.

هافبک پیکان در مورد گلی که به ثمر رساند و باعثلیگ برتری شدن پیکان شد خاطرنشان کرد: من واقعا در چند بازی بود که خیلی عملکرد خوبی داشتم. خدا را شکر که در بازی روز گذشته گل پیروزی بخش تیم را بزنم. همه بازیکنان تلاش کردند و من تنها ضربه پایانی را به ثمر رساندم. خدا هم در این زمینه به من خیلی کمک کرد.

حلافی در مورد اینکه آیا برای فصل آینده در تیم پیکان خواهد ماند یا خیر گفت: قرارداد من یک نیم فصل بود و تاکنون مسئولان هیچ صحبتی با بازیکنان نکردند. اگر آنها مرا بخواهند من در تیم خواهم ماند. زحمت زیادی کشیده ام و دوست دارم برای آینده ورزشی ام برنامه ریزی داشته باشم. مدتی دور از فوتبال بودم و می خواهم در این رشته پیشرفت کنم و حتی سال آینده به فکر آقای گلی هم هستم.

وی در مورد اینکه او سال گذشته به خاطر اتفاقاتی که افتاد قصد خودکشی داشت، یادآور شد: حقیقت این بود که من چنین قصدی نداشتم در برخی مصاحبه ها جوانی کردم. من می خواستم دو سه روز با کسی صحبت نکنم. شرایط بسیار بدی در داماش برایم به وجود آمده بود. پیش از بازی با پرسپولیس مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که مرا در ترکیب نگذارد. زیرا می خواهد به پرسپولیس برود من از این مسائل شاکی شدم. دو سال در باشگاه بودم و هیچ پولی نگرفتم. پیش از آن در باشگاه هایی بودم که شرایط شان خوب بود اما وقتی به داماش آمدم وضعیت متفاوت شد. چه دلیلی دارد که من به بانک مراجعه می کنم و می گویند مدیرعامل گفته به تو پول ندهیم. برخی مسائل وجود دارد که نمی توانم بگویم اما در آن زمان واقعا قصدم خودکشی نبود.

حلافی در مورد آینده اش گفت: دیگر نمی خواهم اشتباهات گذشته را تکرار کنم. قصد دارم تصمیمات درستی بگیرم که به فوتبالم ضربه نزند. می خواهم به باشگاه هایی بروم که با آرامش پیشرفت کنم. برای همین موضوع هم حتما با فرهاد کاظمی مشورت می کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم و اشتباهی در انتخاب تیمم نداشته باشم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار