|
|
کدخبر: ۱۶۹۲۲۵

به خاطر عذاب وجدانی که دارم حاضرم در فجرسپاسی بمانم

هافبک تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: برای اولین بار در عرصه فوتبال شب گذشته وقتی صحبت های جعفری را شنیدم اشکم درآمد.

مهرزاد معدنچی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درخصوص سقوط تیم فوتبال فجرسپاسی به لیگ دسته اول اظهار داشت: هیچ چیزی نمی توانم بگویم و فقط از هواداران و مردم شیراز عذرخواهی می کنم. هنوز هم باور نمی شود که چنین اتفاقی رخ داده است. ما در واقع به خودمان باختیم. از شرایط مسابقات استفاده نکردیم و در حالی که در آخرین بازی ما می توانستیم با برتری مقابل مس بقای خود را در لیگ قطعی کنیم اما چنین اتفاقی رخ نداد.

وی ادامه داد: همه چیز دست به دست هم داد تا این اتفاق رخ بدهد. یک گلایه از مسئولان شیراز دارم. به هر حال تیم ریشه دار برق به علت عدم، حمایت هم اکنون به لیگ دسته سوم سقوط کرد و متأسفانه مسئولان شیرازی از فجرسپاسی هم حمایت نکردند. شب گذشته پس از بازی هنگامی که در رختکن صحبت های جعفری را گوش کردم برای اولین بار در عرصه فوتبال اشکم درآمد. او واقعا تنها بود، تمام تلاش خود را هم انجام داد.

هافبک تیم فوتبال فجر خاطر نشان کرد: یک باشگاه نباید به خاطر مشکلات مالی بازیکنان خود را از دست بدهد. همه تیم ها در نیم فصل تیم را تقویت می کنند اما فجرسپاسی بازیکنان خود را از دست می داد آن هم به علت اینکه مجبور بود پول بازیکنان را فراهم کند. زمانی که چنین اتفاقی در فوتبال رخ می دهد نتیجه اش این می شود و من هم به عنوان کاپیتان فقط می توانم بگویم از مردم شیراز و هواداران عذرخواهی می کنم.

معدنچی در مورد اینکه چه شخصی باعثناکامی فجر سپاسی شده و آیا کادر فنی در این زمینه نقش اول را دارد یا خیر گفت: زمانی که تیم نتیجه نمی گیرد همه مقصر هستند. شخص خاصی را نمی توان در این زمینه مقصر دانست. همه ناراحت هستند و به یک اندازه سهم دارند. من پس از اتفاقاتی که در دیدار مقابل ملوان رخ داد و از زمین بازی اخراج شدم به گونه ای توسط یاوری کنار گذاشته شدم. تنها صحبت من این است که همه بیایند حرف خود را بزنند. کسی نگوید تیم را من نبستم، تیم برای من نبود و بهانه ها و صحبت های دیگری را مطرح کند.

وی در مورد اینکه آیا با تغییر و تحولات در تیم فجرسپاسی می توانست نتیجه بهتری بگیرد تأکید کرد: صد در صد این گونه است. تغییر و تحولات می توانست شرایط را بهتر کند. فکر می کنم یاوری در هفته های هفتم و هشتم سرمربی فجر شد و ما فکر می کردیم حداقل از تجربه او می توانیم خیلی استفاده کنیم و کمک زیادی به ما کند اما واقعا این اتفاق رخ نداد. نمی خواهم همه تقصیرها را گردن یاوری بیندازم. ما هم اشتباهاتی داشتیم در واقع به خودمان باختیم. باید صادق باشیم و صحبت های خود را منطقی و مردانه بیان کنیم.

وی افزود: نباید مسائل را کتمان کنیم. بیاییم حقایق را به هواداران بگوییم. اگر بخواهیم بحثمدیریتی و مسائل مالی را فاکتور بگیریم کادر فنی و بازیکنان نقش مهمی در این موضوع داشتند. اگر کسی بخواهد زیر این مسئله بزند آدم بی وجدانی است. بیاید و اشکالات خود و دیگران را بازگو کند و بگوید نتوانستم کمک حال تیم باشم نه اینکه بخواهد مشکلات را گردن دیگران بیاندازد و بگوید من تیم را نبستم.

هافبک تیم فوتبال فجرسپاسی در مورد فصل آینده خود گفت: من پس از بازی با جعفری صحبت کردم و به او گفتم با وجود اینکه تاکنون در لیگ یک بازی نکرده ام اما به خاطر عذاب وجدانی که دارم و نتوانستم به تیم کمک کنم حاضرم فصل آینده در فجر سپاسی بازی کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار