|
|
کدخبر: ۱۶۹۳۴۱

هیچ خریداری هنوز پیشنهاد رسمی نداده است

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان گفت: حسابداری باشگاه به روش سنتی و دستی بوده و این باشگاه بیش از ۱۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

رضا الماسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد جلسه ابا صادق درودگر مدیرعامل سابق ملوان در مورد ابهامات در برخی اسناد باشگاه گفت: ابتدا باید از صادق درودگر تشکر کنم. ایشان با توجه به شبهاتی که در زمان مدیری ت های قبلی و عدم شفافیت مالی در باشگاه وجود داشت و با توجه به هزینه های میلیاردی، برای پاسخگویی تشریف آوردند. متأسفانه در گذشته هیچ اقدامی در جهت ارتقای سیستم مالی باشگاه از نظر انسانی و سخت افزاری و نرم افزاری صورت نگرفته است و حسابداری باشگاه ملوان توسط یک حسابدار سنتی و با حداقل تجهیزات سنتی و دستی انجام می شده است.

وی افزود: بسیاری از اسناد مالی بدون ضمائم غیر قابل رؤیت و غیرقابل قبول بوده و گزارش های ترازهای مالی و سود و زیان از نظر حسابرس های مستقل قابل اتکا نیست. متأسفانه برخی از اسناد هزینه شده هم بدون ضمائم است که برای حسابرسان غیرقابل قبول است.

درودگر در مورد این شبهات پاسخ داد و برخی از ضمائم را ارائه کرد اما در مورد برخی دیگر شبهات اسنادی ارائه نشد که در گزارش های حسابرسی عنوان شده در زمان رجوع مدارک لازم و قابل قبول موجود نبوده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان با اشاره به بدهی های گذشته این باشگاه عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود در حسابداری باشگاه میزان بدهی باشگاه ملوان بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان است و این باشگاه بیش از ۱۰ میلیارد تومان بدهکار است.

الماسی در مورد وضعیت فصل آینده باشگاه ملوان گفت: با توجه به اعلام آمادگی فروش باشگاه ملوان و واگذاری امتیاز آن هنوز هیچ خریداری به طور رسمی و براساس شرایط اعلام شده به دفتر باشگاه مراجعه نکرده است. ما ۱۷ روز برای واگذاری باشگاه وقت گذاشته ایم که فقط در برخی رسانه ها برخی افراد حاضر به خریداری باشگاه شده اند اما هنوز هیچ کس با توجه به شرایط اعلام شده برای خرید باشگاه اقدام نکرده است. ما حاضریم این باشگاه را چه به خریداران داخلی و چه به خریداران خارجی ارائه کنیم. تمرینات تیم ملوان هم از روز شنبه زیر نظر نصرت ایران دوست سرمربی تیم فوتبال باشگاه آغاز می شود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار