|
|
کدخبر: ۱۶۹۴۰۴

در گفت وگو با تسنیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: با توجه به شرایط موجود فرصتی برای اجرای تفکرات کواچ در تیم ملی ایران وجود ندارد.

بهروز عطایی در مورد حضور اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران در تیم پروجای ایتالیا به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمگفت: کواچ توانسه تیم پروجا را به فینال لیگ ایتالیا برساند. داشتن چنین مربی خوب و باکیفیتی جای خوشحالی دارد اما هر مربی کاربلدی برای اینکه تاثیرگذار باشد به زمان احتیاج دارد. در واقع باید زمان صرف شود تا تفکرات او به عنوان مسئول فنی تیم در زمین پیاده شود. در حال حاضر تیم او به فینال لیگ ایتالیا رسیده و در عمل، فرصتی برای اجرای تفکرات کواچ در تیم ملی ایران وجود ندارد.

وی ادامه داد: در شرایط موجود، تیم ملی والیبال در لیگ جهانی، آنچه را که از قبل بلد است، اجرا می کند و بر اساس کار گروهی پیش نخواهد رفت. طبیعی است که حسین معدنی و چورا هم نتوانند آنچه مدنظر کواچ است در تیم ملی ایران پیاده کنند. همین موضوع، توجیه احتمالی کواچ در عدم نتیجه گیری در لیگ جهانی والیبال خواهد بود.

عطایی اظهار داشت: ولاسکو هم در ابتدای وردش به ایران کار خاصی انجام نداد ولی با گدشت زمان کارآیی خود را نشان داد. کواچ هم می تواند در صورتی که زمان کافی در اختیار داشته باشد، خودش را ثابت کند. تیم ملی کار سختی را در لیگ جهانی مقابل حریفان قدرتمند خود پیش رو دارد.

سرمربی کاله تصریح کرد: تفکرات کواچ و ولاسکو کاملا با هم متفاوت است. به همین دلیل بهترین زمان برای دیدن توانایی های کواچ و قضاوت در مورد او پس از مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان در لهستان است.

مربی پیشین تیم ملی والیبال در مورد حضور مجددش در کنار این تیم گفت: اگر شرایط مهیا شود دوست دارم به تیم ملی کمک کنم. ارزش تیم ملی بسیار زیاد است و من معتقدم هر مربی ایرانی که در کنار تیم ملی قرار می گیرد باید شأنش حفظ شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار