|
|
کدخبر: ۱۶۹۴۱۱

فجری ها می دانستند در تهران هیچ شانسی ندارند

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران اعتقاد دارد برخی افراد تمایلی به بازگشت دوباره این به لیگ برتر نداشته اند.

جهانگیر عسگری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در خصوص صعود تیمش به لیگ برتر گفت: ما سختی های زیادی کشیدیم و به لیگ برتر صعود کردیم. با این حال معتقدم پیکان از لحاظ فنی مستحق این بود که به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کند.

وی افزود: در بازی های پلی آف چهار فینال سخت در پیش داشتیم که خوشبختانه از این بازی ها سربلند بیرون آمدیم. شکست دادن فجر هم کار آسانی نبود و تیم ما کار بزرگی انجام داد.

عسگری در مورد حرف و حدیثهایی که بعد از بازی رفت مبنی بر تماس با مدافع فجر مطرح شد، گفت: من نمی دانم فجری ها چطور به خودشان اجازه دادند و این شایعات را درست کردند. پس از تساوی در بازی رفت فجری ها می دانستند که در تهران به هیچ عنوان نمی توانند پیکان را شکست دهند و شانسی ندارند، به همین دلیل این کارها را انجام دادند. دوست ندارم وارد جزئیات شوم ولی باید این را بگویم که برخی افراد دوست نداشتند پیکان به لیگ برتر برگردد.

وی که در آخرین بازی تیمش یک پاس گل باارزش داد، در مورد وضعیتش برای فصل بعد گفت: فعلاً که می خواهم استراحت کنم و هنوز تصمیمی نگرفته ام. البته باید به این نکته اشاره کنم که کار کردن با فرهاد کاظمی باعثافتخار من است و اگر او مرا بخواهد حاضرم باز هم برای پیکان بازی کنم. فعلاً که چیزی معلوم نیست و باید ببینیم کاظمی و باشگاه برای سال آینده چه تصمیماتی خواهند گرفت.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در پایان خاطرنشان کرد: من از کار کردن با کاظمی چیزهای زیادی یاد گرفتم و باید بگویم که او فوتبالم را عوض کرد. ما در نیم فصل اول نتایج بدی گرفتیم ولی کاظمی در نیم فصل دوم بسیار خوب روی شرایط روحی و روانی بازیکنان کار کرد و نتیجه اش را دیدیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار