|
|
کدخبر: ۱۶۹۴۳۹

خبرگزاری تسنیم: شاگردان خولیو ولاسکو تمرین مشترکی را با تیم یو پی سی ان آرژانتین قبل از شروع مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان برگزار کردند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، آرژانتینی ها به شدت درگیر والیبال هستند. تیم ملی این کشور با هدایت خولیو ولاسکو برای حضور در لیگ جهانی والیبال آماده می شود و تیم یو پی سی ان، قهرمان ۴ دوره متوالی لیگ آرژانتین نیز خود را برای مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان مهیا می کند.

در این بین هر ۲ تیم اردوی مشترکی در شهر سان خوان برگزار کرده اند و فرصتی پیش آمد تا در کنار هم تمرین کنند. تعدادی از بازیکنان مورد نظر ولاسکو برای شرکت در لیگ جهانی والیبال در تیم یو پی سی ان حضور دارند. این تیم در مسابقات باشگاه های جهان با ترنتینو ایتالیا، الریان قطر و اسپرانس تونس همگروه است. هدف یو پی سی ان، قرار گرفتن در بین ۴ تیم برتر گروه خود و سپس کسب عنوان قهرنامی است.

تیم متین ورامین هم به عنوان قهرمان آسیا در مسابقات باشگاه های جهان حاضر خواهد بود و با تیم های بلگوری روسیه، سادا کروزیرو برزیل و گواینابو متس پورتوریکو همگروه است. این مسابقات از روز دوشنبه در بلوهوریزونته برزیل آغاز می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار