|
|
کدخبر: ۱۶۹۴۴۵

۴۰ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال نیجریه معتقد است عقاب ها هنوز برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آماده نیستند.

به گزارشخبرگزاری فارس، آدوکی آمیسیماکا تأیید کرد که عقاب ها هنوز برای رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آماده نیستند.

آمیسیماکا که عنوان قهرمانی جام ملت های آفریقا ۱۹۸۰ را در کارنامه دارد، اعلام کرد که مقامات ارشد فدراسیون فوتبال نیجریه مسائل مربوط را رها کرده اند و سرشان را با موضوعات کم اهمیت گرم کرده اند که باعثمی شود این کشور در جام جهانی یک عملکرد ناموفق دیگر داشته باشد.

وی در این باره اظهار داشت: بارها و بارها گفته ام که برای جام جهانی ۲۰۱۴ آماده نشده ایم. همه درباره لیست موقتی حرف می زنند و به نظر می رسد هیچ کس درباره مسائل فنی چیزی نمی پرسد. این مثل این است که بخواهید بهترین ماشین را بخرید اما هیچ کس را نداشته باشید که آن را براند؛ پس چه استفاده ای از آن خواهید کرد؟ کشی گفته که به یک دستیار نیاز دارد اما فدراسیون امتناع کرده است.

ملی پوش سابق نیجریه ادامه داد: چرا نیجریه ای ها در این باره حرف نمی زنند؟ تا جایی که من می دانم هیچ وقت کادر فنی ما کامل نبوده است. این منطقه ای است که باید روی آن تمرکز کنیم و نه اینکه فقط درباره بازیکنانی که باید در لیست بازیکنان حاضر در جام جهانی قرار می گرفتند اما سرمربی تمایلی به استفاده از آنها ندارد، جنجال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این نشان می دهد که ما یک بار دیگر برای خوشگذرانی به برزیل می رویم و به معنای آن است که با تمام قوا به مسابقات نمی رویم زیرا بدون توانایی کامل فنی به جام جهانی می رویم. سرمربی به اندازه کافی خوب است و آن را به اثبات رسانده است اما فدراسیون فوتبال نیجریه آماده نیست تا دستیاری که می خواهد را در اختیار وی قرار بدهد.

نیجریه در گروه F در کنار ایران، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین قرار دارد اما آمیسیماکا معتقد است که عقاب ها با این وضعیت از مرحله گروهی صعود نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: نیجریه کشوری است که همه از آن انتظارات فراوانی دارند و برای رسیدن به نتیجه تلاش نمی کنند. ما عقب می نشینیم و می گوییم خدا با ما است. اگر اینگونه نیست چرا مدام درباره دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی صحبت می کنیم.

ملی پوش سابق عقاب ها گفت: با این تیمی که در اختیار داریم همین که ایران و بوسنی را شکست دهیم، خیلی خوش شانس هستیم. لازم نیست راجع به صعود به دور بعدی حرف بزنیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار