|
|
کدخبر: ۱۶۹۴۴۶

مگر حوزه نظام وظیفه به کسی به راحتی مجوز خروج از کشور می دهد؟!

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان نسبت به شایعات منتشرشده در مورد باشگاه فولاد واکنش نشان داد.

حسین ابن قاسم در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر مورد مباحثی که چند روز است در مورد جعل کارت پایان خدمت سربازی چند بازیکن فولاد مطرح شده و اینکه به نظر می رسد بعد از قهرمانی فولاد در لیگ برتر عده ای به دنبال حاشیه وارد کردن به این باشگاه هستند، اظهار داشت: وقتی این شایعه منتشر شد، ما واقعا از برخی برخوردها تعجب کردیم. خیلی از تیم های لیگ برتر وقتی فولاد قهرمان شد به ما پیام تبریک نفرستادند روی صحبتم با این دوستان این است که اگر پیام تبریکی نفرستادید دنبال جوسازی نباشید.

وی افزود: برخی دیده اند فولاد قهرمان لیگ شده و در لیگ قهرمانان آسیا هم صدرنشین گروه خود شده می خواهند با مطرح کردن این گونه اخبار تیم ما را در آستانه بازی حساس با السد به حاشیه ببرند.

ابن قاسم ادامه داد: اگر بازیکنان تیم متوجه چنین شایعاتی شوند آیا به این فکر کرده اید که چطور می شود این تیم را جمع کرد. خدمت آنهایی که فکر می کنند فولاد از طریق غیر قانونی قصد داشته برای بازیکنانش مجوز خروج از کشور بگیرد بگویم که من سال ها در جبهه حق علیه باطل جنگیده ام. بنده زیر نظر دکتر چمران بوده ام. برای پسر خود دنبال معافی نبوده ام. کسانی که چنین افکاری دارند می خواهند همه چیز را زیر سوال ببرند. مگر می شود حوزه نظام وظیفه و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و اداره گذرنامه به همین راحتی به کسی مجوز خروج از کشور بدهد؟

سرپرست فولاد تاکید کرد: آن عده از رسانه هایی که اسم بازیکنان فولاد را آورده اند هنوز این قدر اطلاعات ندارند که برخی از این بازیکنان اصلا زمان اعزام به خدمت سربازی یا اقدام برای معافی در استان خوزستان نبوده اند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار