|
|
کدخبر: ۱۶۹۴۵۱

عضو شواری فنی تیم های ملی کشتی فرنگی معتقد است با توجه به نزدیک بودن مسابقات جام جهانی تهران محمد بنا نباید فرنگی کاران را تنها می گذاشت.

حسین ملاقاسمی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانضمن بیان این مطلب افزود: نمی دانم بنا چه مشکلی داشت اما هر چه که بود او در این شرایط حساس نباید تیم ملی را رها می کرد چرا که رقابت های جام جهانی که اواخر ماه جاری در تهران برگزار می شود برای کشورمان از جهات مختلف اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود: به هرحال برخی اوقات ممکن اختلاف سلیقه هایی هم وجود داشته باشد اما زمانی که منافع ملی در میان است باید منیت ها کنار گذاشته شود تا با موفقیت در میادین بین المللی پرچم مقدس کشورمان به اهتزاز درآید.

دارنده مدال نقره جهان با بیان این که شخصا توقع چنین رفتاری را از بنا نداشته اظهار داشت: من خودم همیشه و همه جا از محمد بنا دفاع کردم و اعتقاد دارم او بهترین مربی برای تیم ملی ایت به طوری که سال گذشته حتی عضویت در شواری فنی را رها کردم تا بنا برگردد ولی هم اکنون با این اتفاقات دیگر جای هیچ گونه توجیهی باقی نمانده است.

ملاقاسمی خاطرنشان کرد: در هر صورت پس از تشکیل جلسه فوق العاده شورای فنی قرار شد تا مسابقات جام جهانی ناصر نوربخش یه عنوان مربی ارشد فرنگی کاران را همراهی کند، ضمن آنکه حسن یابک نیز در کنار تیم ملی خواهد بود، در نهایت پس از این مسابقات تصمیم گیری لازم بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار