|
|
کدخبر: ۱۶۹۴۷۰

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کشورمان معتقد است کواچ نمی تواند جای ولاسکو را برای والیبال ایران بگیرد.

رضا دامغانی در مورد حضور دیر هنگام اسلوبودان کواچ در ایران به عنوان سرمربی تیم ملی به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمگفت: قطعاً کواچ نمی تواند جای ولاسکو را بگیرد چون ولاسکو هم از نظر فنی و هم شخصیت بین المللی برای ما یک برند محسوب می شد. حضور تیم او در فینال لیگ ایتالیا در آستانه آغاز لیگ جهانی لیگ والیبال روی تیم ملی ایران تاثیرگذار خواهد بود و من امیدوارم روزهای خوبی پیش روی والیبال ایران باشد.

دامغانی ادامه داد: ولاسکو ۳ سال در ایران بود که حضورش در سال اول چندان نمود نداشت و نتایج قابل قبولی نگرفت. هم او و هم فدراسون والیبال صبر کردند تا تأثیری را که انتظار می رفت روی تیم ملی بگذارد. البته در مورد انتخاب کواچ مسائلی وجود دارد که ما در جریان نیستیم. به هر حال از قراردادهای مربیان بزرگ جهان فقط عده خاصی اطلاع دارند. فدراسیون هم پس از کنکاش فراوان در میان گزینه های مطرح جهان به نام کواچ رسید.

سرمربی سابق تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: مربیان تیم ملی می گویند با کواچ هماهنگ هستند ولی یک مربی برای انتخاب بازیکنانش باید در سالن باشد و عملکرد بازیکنان مورد نظرش را در امتیازات حساس ببیند و بعد دست به انتخاب بزند و با این حال باز هم امکان اشتباه وجود دارد. در این حال باید همه ما آستانه تحمل حود را در مورد کواچ بالا ببریم و صبور باشیم. نقطه منفی کواچ، عدم حضور او در ایران است ولی امیدوارم در مجموع تأثیر مثبتی روی والیبال ما بگذارد.

رضا دامغانی تصریح کرد: من از جزئیات تیم پروجا در ایتالیا اطلاع دقیقی ندارم و مورد خاصی را نمی توانم ذکر کنم. کواچ بازیکن بزرگی بوده است و حضور در ایران و جانشینی مربی بزرگی مثل ولاسکو می تواند برای او یک پوئن مثبت باشد. با این حال من حس می کنم او هنوز درک نکرده که جانشین ولاسکو شده است و باید حس مسئولیت پذیری خود را بیشتر کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار