|
|
کدخبر: ۱۶۹۴۷۶

تماشاگران یار ششم ما هستند

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: برخلاف صحبت های سرمربی مهرام، ما برای همه بازیکنان این تیم برنامه داشتیم.

مهران حاتمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد کسب دو برد مقابل مهرام و شانس زیاد برای رسیدن به قهرمانی در فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: هنوز راه زیادی در پیش داریم و این دو برد ذوق زدگی ندارد. هر دو بازی که در ماهشهر انجام دادیم، بسیار سخت بود و بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند و با مدیریت در میدان پیروز شدند.

وی در مورد اینکه با کسب دو برد مسیرتان برای قهرمانی هموار تر شد، گفت: مسیر ما همین است که در پایان به قهرمانی برسیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در مورد اینکه هاشمی، سرمربی مهرام گفته است پتروشیمی تمام تمرکزش برای کنترل کردن صمد و حدادی بود، گفت: من این موضوع را قبول ندارم. ما برای همه بازیکنان مهرام برنامه داشتیم.

وی با اشاره به عملکرد گیبسون، بازیکن خارجی این تیم که نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشت، گفت: از عملکرد او راضی هستیم. همان طور که صمد و حدادی در مهرام تاثیرگذار هستند این بازیکن هم برای ما خوب بازی می کند.

حاتمی حمایت تماشاگران پتروشیمی از این تیم را بی نظیر خواند و گفت: آنها کمک زیادی به پیروزی ما کردند و یار ششم تیم شان بودند.

سرمربی پتروشیمی در خصوص دو بازی دوم که در تهران برگزار خواهد شد، گفت: این دو مسابقه به سختی شروع رقابت ها نیست و فکر می کنم دو تیم با شناخت کافی از یکدیگر به میدان می روند.

به گزارش فارس، دو دیدار نخست فینال لیگ برتر بسکتبال با پیروزی پتروشیمی به پایان رسید و دو بازی دوم روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار