|
|
کدخبر: ۱۶۹۴۷۷

۸۰ درصد کشتی گیران امروز باز خواهند گشت

خبرگزاری تسنیم: مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: ۸۰ درصد کشتی گیران امروز به خانه کشتی باز می گردند.

حسن بابک در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص بازگشت فرنگی کاران به اردو اظهار داشت: همه چیز به خوشی می گذرد! شماری از کشتی گیران به اردو آمده اند و برخی هم در راه هستند. قهرمانان نیز به اردو باز خواهند گشت. فکر می کنم تا پایان امروز حدود ۸۰ درصد از فرنگی کاران به اردو باز گردند.

وی افزود: هرکسی که می خواهد در انتخابی شرکت کند بهانه ای ندارد اما بسیاری از مشکلات به دلیل فرار کردن از مسابقات انتخابی تیم ملی است. امسال میزبان جام جهانی هستیم و کشتی گیر نیز یک سرباز است که باید از فرمانده خود تبعیت کند و کارش را انجام دهد.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا همه فرنگی کاران باز خواهند گشت، خاطرنشان کرد: شاید برخی به اردو باز نگردند اما ما قائم به فرد نیستیم و خودمان کشتی را می فهمیم و امیدواریم قهرمان جام جهانی شویم. جام جهانی یک تورنمنت درجه دو است ولی این رفتار انسان هاست که باقی می ماند. برد و باخت تمام زندگی یک فرد نیست و قشنگی ورزش به همین برد و باخت هاست.

بابک عنوان کرد: بنا به من و مربیان تیم ملی اعلام کرد که نمی آید و ما نیز به کادرفنی این مربی اختیار تام دادیم اما کادرفنی برخی از کشتی گیران را تحریک کرد تا از اردو بروند. البته یک کشتی گیر که وابسته به همین کادر فنی بوده برخی را تحریک کرد که این کار قشنگی نبود.

وی تصریح کرد: کادرفنی می توانست بماند و کار کند و حتی قرار بود من نیز به آنها مثل همیشه کمک کنم اما موضوعی که نباید اتفاق می افتاد، افتاد. من تنها از این شرایط اظهار تاسف می کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار