|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۰۸

امیدواریم چک استقلالی ها پاس شود تا کار به شکایت نکشد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: درست است که همه باشگاه های صنعتی زیر نظر یک وزارتخانه هستند اما بین باشگاه ها به لحاظ هزینه تفاوت وجود دارد.

خلیل سپهر سبحانی نیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره اظهار نظر تاج درباره تشکیل جلسه در روز یکشنبه با تیم های صنعتی در مورد بودجه باشگاه ها گفت: در جریان صحبت های تاج نیستم و نمی دانم ایشان چه صحبت هایی مطرح کرده اند اما نظرم این است که شاید منظور تاج درباره برخی از تیم های صنعتی پرهزینه است نه باشگاه سایپا.

وی ادامه داد: درست است که همه باشگاه های صنعتی زیر نظر یک وزارتخانه هستند اما بین باشگاه ها به لحاظ هزینه تفاوت وجود دارد. بیشترین پولی که در فصل گذشته به بازیکنی پرداخت کرده ایم، ۴۰۰ میلیون تومان بوده است. بنابراین بین ما و سایر تیم ها باید تفاوتی وجود داشته باشد. با این وجود اگر بخواهند، در جلسه روز یکشنبه شرکت می کنم.

باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن مجید غلام نژاد در نیم فصل دوم چکی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به باشگاه سایپا داد اما این چک هنوز پاس نشده است. سبحانی در این زمینه اظهار داشت: قرار بود اواخر دی ماه یا اواسط بهمن ۹۲ این چک پاس شود اما استقلالی ها هنوز به قول شان عمل نکرده اند. چون سازمان لیگ ضامن این چک بوده، پیگیر هستیم تا بتوانیم این چک را پاس کنیم تا کار به شکایت نرسد.

سبحانی در مورد وضعیت فیرات سرمربی سایپا برای ادامه همکاری در فصل آینده گفت: چه ما و چه فیرات از هم انتظاراتی داریم که باید در مذاکرات بعدی در خصوص این مسائل صحبت کنیم. در حال حاضر به گزینه دیگری به غیر از فیرات فکر نمی کنیم و دوست داریم با این مربی ترکیه ای همچنان همکاری کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار