|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۴۲

لباس تیم ملی پس از یک هفته کوتاه شد

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: شان تیم ملی فوتبال ایران پوشیدن لباس آل اشپورت نیست.

به گزارشخبرگزاری فارس، حسین ماهینی پس از بازگشت از اردوی تیم ملی فوتبال ایران در آفریقای جنوبی گفت: اردوی بسیار خوبی برگزار کردیم و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. تا به حال این نوع تمرینات را ندیده بودیم. فکر می کنم توانستیم به خواسته های کی روش دست یابیم.

وی در مورد عملکرد خودش عنوان کرد: در پست من تمام بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و نه تنها در پست من بلکه در تمامی نقاط زمین بازیکنان خوبی داریم. فکر می کنم با این شرایط کار کی روش برای انتخاب نفرات اصلی خیلی سخت است. باید تلاش کنیم تا به لیست نهایی راه یابیم و قرار گرفتن بین ۲۳ نفر اصلی بسیار سخت است.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در مورد انتقاد کارلوس کی روش به لباس های تیم ملی اظهار داشت: کی روش در برنامه نود انتقاد کرده و فکر نمی کنم لباس های آل اشپورت برازنده تیم ملی باشد. یک دست گرمکن به ما دادند و صبح و بعداز ظهر باید آن را به تن می کردیم. لباس های ما بعد از یک هفته کوتاه شد و جوراب ها را بعداز دو سه روز به زور باید به پا می کردیم. باور کنید روز دوم و سوم لباس ها دیگر کوتاه شده بود. مسئول آل اشپورت هر کسی که هست نباید در تلویزیون این حرف ها را بزند. او در پرسپولیس نیز این لباس ها را می دهد و همین شرایط وجود دارد اما شان تیم ملی استفاده از این لباس ها نیست. استفاده از تولیدات ایرانی خیلی بهتر از این لباس ها است.

وی در مورد حضور علیرضا رحیمی در باشگاه پرسپولیس یادآور شد: در آفریقا شنیدیم مدیرت باشگاه تغییر پیدا کرده است. از علیرضا رحیمی شناخت زیادی ندارم اما خلعتبری می گفت او آدم خوبی است و مدیریت خوبی دارد امیدوارم با حضور او پرسپولیس سر وشکل بگیرد چرا که قبل از این شرایط هیچی به هیچی بود. همه وضعیت باشگاه را دیدند ما سال آینده در لیگ برتر و آسیا حضور داریم و باید برای این تیم فکری شود. چرا که در پرسپولیس ۳۰ میلیون هوادار وجود دارد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار