|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۶۶

در آفریقای جنوبی یک دست لباس داشتیم می شستیم و می پوشیدیم

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از خیلی افراد دیگر راستگوتر است و امیدواریم بتواند شرایط را بهبود بخشد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال از اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: شرایط خوبی در آفریقای جنوبی داشتیم. تمرینات خوبی انجام دادیم و بدنسازی مناسبی داشتیم که در مجموع به آمادگی خوبی رسیدیم. برخی بازیکنان در اردوی ما اضافه شدند.

وی در مورد برنامه آینده تیم ملی تصریح کرد: ۴-۵ روز استراحت خواهیم کرد و پس از آن اردوی سنگین تری در اتریش خواهیم داشت و امیدوارم همه بازیکنان حضور داشته باشند و بتوانیم هماهنگی و آمادگی بهتری به دست آوریم.

مدافع تیم ملی در مورد امکانات و شرایط تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی یادآور شد: از لحاظ امکانات در آنجا شرایط عالی بود. آلودگی هوا و مسائل دیگر وجود نداشت اما در مورد لباس ها باید بگویم که فقط همین یک دست لباس را داشتیم و دائم این لباس ها را می پوشیدیم و می شستیم. مشکل ما فقط لباس بود که این مسئله همه به گذشته بازمی گردد.

حسینی در مورد اینکه آیا کی روش از اردوی آفریقای جنوبی رضایت دارد یا خیر، گفت: این را باید از خود سرمربی تیم ملی بپرسیم. ما شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی در مورد بازی های تدارکاتی تاکید کرد: به هر حال بازی های دوستانه مفید است. این بازی ها می تواند به تیم ملی کمک زیادی کند و هر چه بیشتر باشد هماهنگی بازیکنان را بیشتر خواهد کرد.

مدافع تیم ملی در مورد فصل آینده خود تاکید کرد: من تازه به ایران آمده ام و اولین تیمی که با آنها صحبت خواهم کرد پرسپولیس خواهد بود. مدیرعامل جدید و خوبی هم سر کار آمده است که معتقدم نسبت به خیلی ها راستگوتر است. امیدوارم بتواند شرایط این تیم را بهبود بخشد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار