|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۷۲

نارضایتی رئیس باواریایی ها از انتقادات گسترده علیه گواردیولا

خبرگزاری تسنیم: رئیس باشگاه بایرن مونیخ انتقادات گسترده ای که از سرمربی اسپانیایی این تیم به خاطر ناکامی اخیرش در اروپا می شود را ناعادلانه می داند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ انتقادات همه جانبه ای که پس از شکست باواریایی ها برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا متوجه پپ گواردیولا بوده است را نادرست دانست و به حمایت از سرمربی اسپانیایی تیمش پرداخت.

رومنیگه در جلسه فوق العاده اعضای هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ گفت: نحوه برخورد برخی از مردم با گواردیولا و با تیم او منزجرکننده است.

رومنیگه افزود: درست است که بایرن مونیخ شکست خورده و حذف شده است اما تیمی که برابر آن تن به شکست داد تیم دست و پا بسته و کوچکی نبود. این اتفاق ها در فوتبال رخ می دهد و نباید آن را یک فاجعه قلمداد کرد.

رئیس باواریایی ها در تمجید از تاثیری که پپ گواردیولا بر عملکرد بایرن مونیخ گذاشته است نیز عنوان کرد: پپ سرمربی بسیار موفقی است و علاوه بر آن یک انسان باشخصیت و بزرگ است. باید خوشحال باشیم که کسی مانند او هدایت تیم ما را بر عهده گرفته است.

انتقادات از پپ گواردیولا که در برخی از آنها حتی عنوان شده دوران او در بایرن مونیخ به سر آمده، در شرایطی صورت گرفته است که ماه گذشته رکورد سریع ترین قهرمانی تاریخ بوندس لیگا را به همراه باواریایی ها در فاصله هفت هفته به پایان لیگ شکست و علاوه بر آن هنوز فرصت کسب یک قهرمانی دیگر را در جام حذفی آلمان دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار