|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۷۶

چهره های جدیدی که در لیگ جهانی والیبال روی نیمکت تیم های ملی می نشینند

خولیو ولاسکو که تیمش را در رقابت های لیگ جهانی والیبال هدایت می کند، ایوان کاستلانی را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارشخبرگزاری فارس، کاستلانی ۲۳ ساله از ترکیب ۲۲ نفره آرژانتین خط خورد. پنج بازیکن از تیم تحت هدایت ولاسکو از تیم UPCN، نایب قهرمان رقابت های قهرمانی باشگاه های آمریکای جنوبی انتخاب شده اند. آنها پیش از شروع رقابت های لیگ جهانی والیبال یک هدف دیگر دارند و آن هم قهرمانی باشگاه های جهان است که از ۵ تا ۱۰ می(۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت) در بلوهوریزنته برزیل برگزار خواهد شد.

از ولاسکو ۶۲ ساله که یکی از بهترین مربیان دنیا است و با ایتالیا در سال های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۴ دوبار فاتح رقابت های قهرمانی جهان شده است، انتظار می رود یکی از بهترین تیم های دنیا را به فینال این لیگ جهانی برساند. وی اخیرا هدایت تیم ملی والیبال ایران را رها کرد تا سرمربی تیم ملی والیبال مردان کشورش شود.

چهره های جدیدی روی نیمکت برخی از ۱۲ تیم حاضر در رقابت ها در گروه های C، D و E حضور دارند. در ژاپن، ماساهی نامبو اکنون کار سختی برای هدایت یکی از بهترین تیم های دنیا دارد. نامبو جانشین گری ساتو آمریکایی، اولین سرمربی خارجی تیم شده است که یک سال پیش به خدمت گرفته شد. سرمربی جدید به بازیکنان کلیدی مانند یو کوشیکاوا و تاتسویا فوکوزاوا اعتقاد زیادی دارد.

یک سرمربی جدید دیگر در رقابت های لیگ جهانی والیبال هوگو سیلوا است که هدایت تیم پرتغال را در دست گرفته است. او پس از نتایج ناامید کننده در سال ۲۰۱۳ جانشین فلاویو گولینلی شد.

چهره های معروف زیادی از تیم سال گذشته آلمان خط خورده اند. ویتال هینن، سرمربی این تیم نمی تواند روی سیمون تیشر با تجربه حساب باز کند. وی روی هر دو زانویش عمل جراحی انجام داده است.

جرج گروزر که به تازگی سوپرلیگ روسیه را با قرار گرفتن در رده سوم به پایان رسانده و در رقابت های قهرمانی جام باشگاه های جهان بازی خواهد کرد، به همراه سباستین شوارتز نیز رقابت های لیگ جهانی امسال را از دست خواهند داد، زیرا ترجیح می دهند به استراحت در کنار خانواده هایشان بپردازند.

تیم های دیگر ستاره هایشان را در اختیار دارند. کانادا که تیم شگفتی ساز لیگ جهانی سال گذشته بود، جان گوردون پرین، ماشین امتیازگیری اش را در اختیار خواهد داشت.

ترکیب تیم فرانسه شامل اروین انگاپت و آنتونین روزیر می شود؛ در حالی که فنلاند میکو اویوانن را در اختیار خواهد داشت. جمهوری چک پس از اینکه جان استوکر، یازده سال هدایت این تیم را در اختیار دارد، به این مسابقات بازگشته و استرالیا که دومین حضور خود در رقابت های لیگ جهانی والیبال را پس از سال ۱۹۹۹ تجربه می کند، روی بازیکنان کلیدی سابقش مثل کاپیتان آیدان زینگل و ناتان روبرتز تکیه خواهد کرد. این دو بازیکن استرالیا را به پیروزی دور از انتظار ۳ بر یک مقابل لهستان در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن رساندند.

گروه C شامل بلژیک، کانادا، استرالیا و فنلاند می شود در حالی که آرژانتین، آلمان، فرانسه و ژاپن در گروه D قرار دارند. گروه E نیز شاهد رقابت تیم های هلند، کره جنوبی، چک و پرتغال می شود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار