|
|
کدخبر: ۱۶۹۶۱۷

به همه مشکلات رسیدگی خواهد شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هم دایی و هم من در این فوتبال کار کرده ایم و مطمئن باشید هیچ مشکلی پیش نمی آید.

علیرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و اینکه چه تفاوتی بین سپاهان و پرسپولیس وجود دارد، اظهار داشت: باشگاه شرح وظایفی دارد و کارها در حال انجام شدن است. بین سپاهان و پرسپولیس تفاوتی وجود ندارد و دوست ندارم وارد این بحثها شوم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه با توجه به سوابقش در باشگاه سپاهان انتظارات از او در پرسپولیس بالا است، تصریح کرد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و انتظارات از ما زیاد است. کار کردن در پرسپولیس کار ساده و راحتی نیست و اگر یک اشتباه انجام دهیم، کل کشور متوجه می شوند. باید مواظب باشیم اشتباهاتی نکنیم که به ضرر پرسپولیس باشد.

رحیمی با بیان اینکه هواداران پرسپولیس که نگران تیم شان هستند، برای ما مهم اند، ادامه داد: باید کاری کنم که هواداران پرسپولیس آرامش داشته باشند و خیال شان راحت باشد که تیم شان مشکلی ندارد. از آنها می خواهم که به ورزشگاه بیایند و تیم شان را تشویق کنند تا پرسپولیس قهرمان شود. متاسفانه متوجه شدم در جایی به نقل از من گفته بودند که باید سکوهای تماشاگران پرسپولیس را کنترل کنیم در صورتی که اصلا چنین حرفی را نزده ام و دنبال این چیزها نیستیم.

وی تاکید کرد: دنبال این هستیم که هواداران آرامش داشته باشند و این آرامش آنها نیاز به برنامه ریزی ما دارد. زمانی در خانه آرامش داریم که مشکلی بابت پول اجازه خانه، آب و برق و… وجود نداشته باشد و طبیعی است که نمی توانیم در خانه ای زندگی کنیم که مشکل پرداخت پول آب و برق دارد. هواداران پرسپولیس باید به صورت عملی آرامش را لمس کنند. از طریقخبرگزاری تسنیماعلام می کنم هر کسی که پرسپولیس را دوست دارد، به این تیم کمک کند.

رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا تنها ترزیق پول مشکل پرسپولیس را حل می کند؟ خاطرنشان کرد: بحثما تنها پول نیست. اگر ۱۰۰ میلیارد هم بدهیم ولی نظم و انضباطی در تیم نباشد، وضعیت بدتر می شود. بخشی از مشکلات پرسپولیس پول است اما همه مشکلات پول نیست. اگر بازیکنان به مدیرعامل اعتماد پیدا کردند و متقابلا مدیرعامل هم به بازیکن اعتماد داشته باشد، آرامش در تیم وجود خواهد داشت.

وی در مورد جلساتی که با علی دایی برای فصل آینده داشته، عنوان کرد: نه من می خواهم بیشتر از شرح وظایفم عمل کنم و نه علی دایی. هم دایی و هم من در این فوتبال کار کرده ایم و مطمئن باشید هیچ مشکلی پیش نمی آید. سرمربی تیم ما باید در زمینه فنی حرف اول و آخر را بزند، بنابراین دنبال این هستم که تیم در آرامش باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا دایی لیستی برای فصل آینده به او داده است یا نه، گفت: دایی هنوز لیستی به ما نداده و از او خواسته ایم هر چه زودتر در یکی دو روز آینده لیست فصل آینده خود را به باشگاه ارائه دهد.

رحیمی در مورد شایعه مذاکره با زلاتکو کرانچار سرمربی فصل گذشته سپاهان عنوان کرد: زمانی که نام برانکو ایوانکوویچ هم به میان آمد، تعجب کردم. ۱۰۰ بار اعلام کرده ام که علی دایی سرمربی پرسپولیس است و اگر برخی نام های دیگری مطرح می کنند شاید دنبال چیزهای دیگری هستند.

وی در خصوص جعلی بودن کارت پایان خدمت برخی از بازیکنان فولاد خوزستان گفت: شب گذشته متوجه چنین موضوعی شدم و باید بگویم باشگاه پرسپولیس دنبال این نیست که برای ورزشکاری مشکلی پیش بیاید یا دنبال گرفتن امتیاز نیستیم. فولاد تیم خیلی خوبی بود که فصل گذشته زحمت زیادی کشید و امیدوارم این مشکل آنها حل شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده های پرسپولیس در فیفا و مشکل محمدرضا خلعتبری با تیم عجمان امارات خاطرنشان کرد: به همه مشکلات رسیدگی خواهد شد و نمی گذاریم بدهی بر جای بماند.

رحیمی در پایان گفت: امیدوارم این مسائل برای آنها حقیقت نداشته باشد اما اگر مسئله ای باشد، سازمان لیگ پیگیر این موضوع خواهد بود و ما هیچ اقدامی انجام نمی دهیم چون خوشحال نمی شویم که برای فولاد مشکلی پیش بیاید. دوست داریم هر امتیازی می گیریم از داخل زمین باشد نه بیرون زمین.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار