|
|
کدخبر: ۱۶۹۶۲۷

زمین آنجا از زمین های ایران خیلی بهتر بود

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: بی اغراق بهترین اردوی عمرم را چه در تیم ملی و چه باشگاهی در آفریقای جنوبی سپری کردم.

به گزارشخبرگزاری فارس، رضا حقیقی پس از بازگشت تیم ملی از اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: بی اغراق باید بگویم که در ۶-۷ سال فعالیتم در عرصه حرفه ای فوتبال بهترین اردویی بود که چه با تیم ملی و چه باشگاهی برگزار کردم. شرایط بسیار خوبی وجود داشت و بهترین اردوی عمرم بود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی ها و شرایط از قبل فراهم شده بود و این اردو به اینده تیم ملی کمک خواهد کرد مخصوصا در رقابت های جام جهانی که شرایط دشواری خواهیم داشت.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه آیا از حضورش در جام جهانی مطمئن است، گفت: اگر مطمئن بودم که دیگر تمرین نمی کردم. تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم راهی برزیل شویم اما دل من روشن است و با تمرینات زیادی که می کنم تلاش می کنم در جام جهانی حاضر شوم.

وی در مورد شرایط اردوی آفریقای جنوبی گفت: برخی بازیکنان دیر به تیم ملحق شدند و لژیونرها هم نبودند، این مسائل به اردو لطمه زد. سرمربی تیم ملی هم در ابتدا ناراضی بود اما در پایان زمانی که تحمل بازیکنان از فشار تمرینات را دید به نظرم راضی بود.

حقیقی در مورد امکانات و شرایط تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی تأکید کرد: ما لباس مناسبی نداشتیم و اصلا برازنده تیمی که می خواهد در جام جهانی شرکت کند نبودیم. لباس ما در حد تیم نوجوانان و جوانان هم نیست. امیدوارم مسئولان به داد لباس ها برسند. ما سمبل یک کشور هستیم. وقتی از ما می پرسند که می خواهید در جام جهانی شرکت کنید با این لباس ها نمی توانیم بگوییم! فقط می توانم بگویم متأسفم.

وی در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: تاکنون صحبتی نکرده ام اما من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و حالا باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

حقیقی در مورد امکانات و زمین تمرین اردوی آفریقای جنوبی تأکید کرد: از لحاظ آب و هوایی و زمین شرایط خوبی داشتیم. زمین آنجا هم از زمین های ایران خیلی بهتر بود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار