|
|
کدخبر: ۱۶۹۶۵۸

سیاست یک بام و دو هوای خانم سرمربی

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان که نامه گلایه آمیز تعدادی از پیشکسوتان به وزیر ورزش را امضا کرده بود، بنا به دلایل نامشخصی پشیمان شد!

به گزارشخبرگزاری فارس، چندی پیش تعدادی از پیشکسوتان هندبال درنامه ای گلایه آمیز به محمود گودرزی، وزیر ورش و جواناننسبت به مدیریت حاکم در فدراسیون هندبال انتقاد کردند.

پس از انتشار این نامه توسطخبرگزاری فارس، ابتدا ناصر سلیمی، رئیس سابق کمیته مربیان و آموزش فدراسیون هندبال و رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه در تماسی با خبرنگار ورزشی این خبرگزاری اظهار داشت کهامضای من در نامه ای که جمعی از پیشکسوتان هندبال به وزیر ورزش نوشته اند جعل شده است.

پس از وی مریم کریمیان، سرمربی تیم ملی هندبال بانوان ایران هم در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد نامه جمعی از پیشکسوتان به وزیر ورزش و گلایه از مدیریت فدراسیون هندبال اظهار داشت: من نامه گلایه آمیز هندبالی ها به وزیر ورزش را دیده ام و کاملاً در جریان آن هستم، اما موضوع این است که پیش از این قرار شده بود تا اگر یکی از پیشکسوتان برای امضای نامه در دسترس نبود فرد دیگری نامه را به جای وی امضا کند.

وی ادامه داد:من این نامه را دیده ام و آن را تایید می کنم، اما با برخی مفاد نامه موافق نیستم؛به هر حال من در حال حاضر سرمربی تیم ملی هندبال هستم و اگر حرفی می زنم تنها برای این است که مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حداقل به همان اندازه که به سایر رشته ها توجه می کنند به هندبال هم توجه کنند.

این پایان ماجرا نبود؛ خانم کریمیان که به نظر می رسد دوست دارد هم منتقد باشد و هم مربی تیم ملی، مشخص نیست به چه دلیلی در مصاحبه ای با سایت فدراسیون هندبال درمورد امضای نامه جمعی از پیشکسوتان به وزیر ورزش اظهار داشت: من نکته مهمی که باید بگویم این است که خیلی ها شاید الان در فکر خود این موضوع را تداعی می نمایند که بنده که نامه اعتراضی به وزارت ورزش و جوانان را امضا کرده ام و به نوع مدیریت فدراسیون اعتراض داشتم، چطور با تیم ملی کار می کنم؟ باید بگویم هدف من تنها و تنها سربلندی هندبال ایران است و احساس وظیفه کردم و دعوت فدراسیون را پذیرفتم؛ باز هم می گویمکلیات آن نامه را قبول ندارم و تنها با بخش هایی از آن موافقم،چراکه در هر مجموعه ای ضعف وجود دارد و باید با صبر و حوصله به حل آن پرداخت و از تخریب افراد حذر کرد. من از خانم نوری و شخص جلال کوزه گری و بقیه کادر فدراسیون که برای این تیم زحمت کشیده اند تشکر می کنم و امیدوارم نتیجه ای درخور نام ایران را کسب کنیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، حال اینکه خانم کریمیان با بخشی هایی از این نامه مخالف است یا با کلیات آن سوالی است که خودش باید به آن پاسخ دهد، اما اینکه یک مربی ملی نتواند پای حرفی که زده و امضایی که پای یک نامه زده است بماند نقطه سیاهی است که باید آن را مورد بررسی بیشتر قرار داد؛ در این چند روز چه اتفاقاتی رخ می دهد و چه حرف هایی رد و بدل می شود که کریمیان صحبت هایش را اصلاح می کند؟ آیا تهدید به کنار گذاشتن از تیم ملی مطرح شده است یا اینکه خانم کریمیان واقعاً از امضایی که پای نامه زده پیشمان شده است؟ و یا اینکه می خواهد دو طرف درگیری را برای خود نگه دارد؟

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار