|
|
کدخبر: ۱۶۹۷۱۳

اعتراض های پروفسور ادامه دارد

سرمربی آرسنال بار دیگر به عدم رعایت قانون فیرپلی مالی اعتراض کرد و خواستار جریمه متخلفان شد.

به گزارشخبرگزاری فارس، باشگاه های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی قوانین مربوط به فیرپلپا گذاشته اند. به همین خاطر آرسن ونگر از یوفا خواسته در این موضوع مداخله کرده و آنها را جریمه کند.

سرمربی آرسنال پا را فراتر گذاشته و از یوفا خواسته تا تیم هایی که به چنین قراردادهایی پایبند نیستند را از دریافت حق پخش تلویزیونی شان محروم کند تا مانع از ادامه چنین روندی شود.

ونگر در این زمینه گفت: قانونی به نام فیرپلی مالی وجود دارد اما اگر باشگاه هایی به آن پایبند نمانند مشخص نیست باید به چه قانونی رجوع کرد. باید به این قانون که توسط یوفا وضع شده احترام گذاشته شود. اگر این اتفاق نیفتد، در آینده به مشکل می خوریم زیرا هیچ باشگاهی دیگر به این قانون اهمیتی نخواهد داد.

ونگر افزود: به این مشکل فکر کرده ام و می دانم که رسانه ها نیز در آن نقش دارند زیرا زمانی که یوفا حق پخش تلویزیونی لیگ قهرمانان اروپا را به یک شبکه فرانسوی می فروشد، برای آنها سخت باشد که بهترین باشگاه کشورشان در این تورنمنت حضور نداشته باشد. این شاید یکی از دلایل پشت پرده رعایت نکردن این قانون باشد. نمی دانم در آینده چه اتفاقی برای این قانون می افتد و چقدر به آن احترام گذاشته می شود. برایم جذاب است که ببینم چه می شود.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار