|
|
کدخبر: ۱۶۹۷۶۳

با نحوه خصوصی سازی پرسپولیس مخالفم اما باید حمایت کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس جدید هیئت مدیره باشگاه صبا، فوتبال و فوتسال را از اولویت های کاری این باشگاه دانست.

اکبر غمخوار پس از انتخابش به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: قرار شد به عنوان یک خدمتگذار به جوانان استان قم خدمت کنیم.

وی در مورد اعضای هیئت مدیره گفت: رضوی معاون استانداری، جهانگیری مدیر کل تربیت بدنی استان قم، جوکار از فعالان اقتصادی و بهشتی از مدیران استان قم اعضای هیئت مدیره باشگاه را تشکیل می دهند.

غمخوار در مورد کلیات برنامه هیئت مدیره جدید عنوان کرد: به دنبال این هستیم که استعدادهای استان قم در رشته های مختلف را شناسایی و زمینه های بروز و ظهور جوانان استان را فراهم کنیم. برنامه بعدی ما هم این است که اقامت و حضور بازیکنان و کادر فنی تیم را در استان قم فراهم کنیم تا بتوانیم دوباره هواداران صبا را با این تیم آشتی دهیم.

او اضافه کرد: زمین تمرین استان قم هم آماده شده و با این حساب این انتقال امسال صورت می گیرد.

غمخوار در پاسخ به این پرسش که برنامه هیئت مدیره برای تمام رشته های باشگاه است یا تنها روی فوتبال و فوتسال تمرکز دارند گفت: برنامه های ما رسیدگی به فوتبال، فوتسال و سایر رشته ‎ها است اما اولویت ما فوتبال و فوتسال است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صبا درباره گزینه های مدیرعاملی باشگاه گفت: منتظریم برنامه گزینه ها را دریافت و آنها را بررسی کنیم. ما چهار پنج گزینه داریم و کشوری فرد، مدیرعامل فعلی باشگاه نیز جزو آنها است. به هر حال او هم زحمت زیادی برای این باشگاه کشیده است.

وی در مورد اینکه آیا گزینه های مدیرعاملی از مدیران استان هستند یا خیر گفت: هم از مدیران داخل استان گزینه داریم و هم از بیرون.

غمخوار درباره مشکلات مالی باشگاه صبا اظهار داشت: امیدوارم با کمک دوستانی که در هیئت مدیره هستند بتوانیم اسپانسرهای خوبی پیدا کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صبا درباره اینکه مبلغ باقی مانده از قرارداد فصل پیش بازیکنان این تیم چه زمانی پرداخت می شود عنوان کرد: چهارشنبه حکم مان را گرفته ایم و اولین جلسه مان را تشکیل دادیم. ابتدا باید مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنیم تا به مسائل مالی رسیدگی کند.

غمخوار در مورد شایعه ای که چند سال پیش مطرح شده مبنی بر اینکه هدایتی قصد خرید باشگاه صبا را داشت و قرار بود که وی مدیرعامل شود و اینکه آیا امکان دارد این بار این اتفاق بیفتد و با حضور او به عنوان رئیس هیئت مدیره هدایتی به خرید باشگاه صبا اقدام کند، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم که هدایتی قرار بود صبا را بخرد یا خیر. سیاست کاری ما این است که طوری این باشگاه را آماده کنیم که اگر زمانی قرار شد باشگاه خصوصی شود شرایط آن وجود داشته باشد. در مجموع با خصوصی سازی موافقم ولی افرادی که می آیند باید اهلیت و توانایی داشته باشند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد خصوصی سازی این باشگاه گفت: به عنوان پرسپولیس قدیمی پیشنهادم این بود که اگر قرار است پرسپولیس خصوصی شود باید به پیشکسوتان و علاقه مندان این باشگاه واگذار شود. برای اولین بار مجلس قانون خصوصی سازی را تصویب کرد اما در واقع وزارت ورزش یک سال این کار را به تاخیر انداخت.

وی ادامه داد: متاسفانه عده ای موضع گیری می کنند اما با توجه به شرایط حساسی که امسال، پرسپولیس با آن مواجه است و قرار است در آسیا حضور پیدا کند باید از هیئت مدیره ای که آمده و فعالیت می کند حمایت شود تا این تیم بتواند نتیجه بگیرد. در مجموع من با این روش واگذاری مخالفم اما حالا که این کار انجام شده باید حمایت کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار