|
|
کدخبر: ۱۶۹۷۷۷

پنجعلی در گفت وگو با فارس:

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گ: با جلسه دایی و رحیمی تا ۴۸ ساعت آینده تکلیف بازیکنان مشخص می شود.

محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص جلسه امروز با علیرضا رحیمی اظهار داشت: در این جلسه در خصوص هزینه های پرسپولیس در فصل جاری و حضور قدرتمندانه در سه جام برآوردهایی را انجام دادیم که خوشبختانه تا حدود زیادی به توافقات لازم رسیدیم تا گرفتاری های فصل گذشته نصیب مان نشود.

وی در مورد لیست دایی نیز، گفت: انشاءالله تا ۴۸ ساعت آینده لیست دایی در جلسه ای به رحیمی داده خواهد شد و تکلیف همه چیز مشخص می شود.

اما به نظرم نباید درباره لیست زود قضاوت کرد و فکر می کنم در جلسه دایی و مدیرعامل تکلیف همه چیز مشخص می شود. قطعا وضعیت ملی پوشان برای ما در اولویت کاری است.

پنجعلی خاطرنشان کرد: الان مسئله مهم رفع گرفتاری و پاس شدن چک های بچه ها است و این مسئله بسیار برای ما ضروری و اهمیت دارد که خدا را شکر در اولویت کاری رحیمی نیز قرار گرفته است.

پنجعلی در پایان در مورد خبری مبنی بر اینکه ۴ بازیکن فولاد با جعل مدارک در این تیم بازی کردند، گفت: قطعا این موضوع باید پیگیری شود ما به باشگاه فولاد احترام می گذاریم اما اگر حق باشگاه چیزی باشد از آن دفاع خواهیم کرد. بالاخره قانون باید برای همه یکسان باشد و حتما مسئله ای بوده که اینطور رسانه ای شده اما زود قضاوت نمی کنیم و انشاءالله پس از پیگیری های لازم تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: صبح امروز در خصوص رسیدگی به بحثتخلف برخی از حریفان ما در زمینه صدور کارت های پایان خدمت جعلی جلسه ای در باشگاه برگزار کردیم و رحیمی تاکید کرد که با قدرت این موضوع پیگیری خواهد شد. بالاخره ما باید پاسخ بیش از ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس را بدهیم و آنها مطمئن باشند این موضوع را تا لحظه آخر پیگیری خواهیم کرد و ما اطمینان دارم که سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون فوتبال هم پیگیر این موضوع هستند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار