|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۶۵

دایی تنها گزینه پرسپولیس است

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که بدهی فصل پیش این باشگاه به بازیکنان پرداخت می شود.

حمید استیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه گفته می شود مسئولان باشگاه پرسپولیس برای سرمربیگری این تیم با چند گزینه مذاکره کردند، گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و ما فقط با دایی حرف زدیم و به این شایعات توجه نداریم. علی دایی تنها گزینه ما است.

وی در خصوص اسپانسر باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می شود به حساب این باشگاه پول ریخته شده اظهار داشت: خوشبختانه از طرف اسپانسر به حساب باشگاه پول ریخته شده و برای اولین بار است که پیش از آغاز فصل در حساب باشگاه پرسپولیس پول است.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت لیست بازیکنان این تیم عنوان کرد: در این مورد همه چیز به عهده کادر و فنی و مدیرعامل است و آنها باید تصمیم گیری کنند.

استیلی در واکنش بهصحبت های امیررضا خادممبنی بر اینکه هیئت مدیره پرسپولیس در مورد بدهی ها تصمیم می گیرد نه اسپانسر، تاکید کرد: خوشبختانه همین است و مدیرعامل با هماهنگی هیئت مدیره در مورد هزینه ها و بدهی ها تصمیم می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بدهی فصل پیش بازیکنان پرسپولیس پرداخت می شود، گفت: صددرصد این اتفاق رخ می دهد و خیال بازیکنان از این بابت راحت باشد که باشگاه بدهی ها را پرداخت می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار