|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۹۲

۲ سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم

خبرگزاری تسنیم: دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که با هماهنگی باشگاه سپاهان در اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی شرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، رحمان احمدی پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: از روزی که من به اردو اضافه شدم تمرینات پرفشار و خوبی را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه امکانات، زمین و هتل مناسبی داشتیم.

وی ادامه داد: در این مدت چهار بازی دوستانه با تیم هایی برگزار کردیم که واقعاً فیزیکی بودند و به ما فشار آوردند. به نوعی این مسابقات تدارکاتی شبیه سازی بازی با نیجریه بود.

دروازه بان تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا به صورت خودجوش و بدون هماهنگی سپاهانی ها به اردوی تیم ملی اضافه شده است، تاکید کرد: اصلاً اینچنین نیست و من به صورت خودجوش به آفریقای جنوبی نرفتم. خیلی جالب است که بعضی ها گفتند که من با دعوا خواستم پاسپورتم را از باشگاه سپاهان بگیرم که اینطور نیست. مگر کوچه و بازار است که من اینگونه به اردوی تیم ملی بروم.

احمدی ادامه داد: در این مدت مصاحبه ای از من چاپ شد که آن را تکذیب می کنم و قطعاً پیگیری قانونی را هم انجام می دهم. من کاملاً دوستانه و با توافق باشگاه سپاهان به اردوی تیم ملی اضافه شدم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می کند در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار داشته باشد، عنوان کرد: تا اعلام لیست نهایی زمان زیادی مانده و فعلاً باید به اردوی پنجشنبه فکر کنیم.

دروازه بان سپاهان در خصوص اینکه آیا در این تیم ماندگار خواهد بود یا خیر، گفت: من با سپاهان دو سال دیگر قرارداد دارم و در این تیم می مانم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار