|
|
کدخبر: ۱۶۹۹۰۹

انتقاد تند اسطوره فوتبال آلمان از گواردیولا

خبرگزاری تسنیم: اسطوره و کاپیتان پیشین تیم ملی آلمان تاکتیک های اشتباه سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ را دلیل ناکامی اخیر این تیم دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، لوتار ماتئوس از پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ به خاطر استفاده بیش از حد از سیستم چرخشی در ترکیب باواریایی ها و همچنین رد و بدل کردن فیلیپ لام میان خطوط دفاع و میانی تیمش انتقاد کرد.

ماتئوس به شبکه AC آلمان گفت: شما نمی توانید از بازیکنان بایرن مونیخ بخواهید بازی کاتالان ها را اینجا پیاده کنند. شما نمی توانید از بایرن انتظار داشته باشید مانند بارسا بازی کند.

ماتئوس در انتقاد از گواردیولا به خاطر استفاده از سیستم چرخشی هم گفت: در بایرن مونیخ بازیکنان بیش از حد جابجا می شوند. کشتی بایرن به گِل نمی نشست اگر این تعداد تغییر در ترکیب اصلی اش به وجود نمی آمد. ریتم بازی بایرن مونیخ تحت الشعاع این جابجایی ها قرار گرفته است.

تغییر مداوم پست فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ از مدافع کناری به هافبک دفاعی، سوژه دیگری بود که ماتئوس با آن مخالف بود. وی تصریح کرد: جابجا شدن لام بین خطوط دفاع و میانی به بی ثباتی و تزلزل تیم دامن زده است. ۵ بر صفر باختن به رئال مادرید که در تاریخ بی سابقه بود، یک فاجعه است.

وی تصریح کرد: به نظر من بازیکنان هم در رقم خوردن این ناکامی ها مقصر هستند. آنها به اندازه کافی مسئولیت پذیر نبودند و برای رفع ایرادهای خود تلاش نکردند. اگر این روند بخواهد با شکست بایرن مونیخ برابر بورسیا دورتموند در فینال جام حذفی آلمان ادامه پیدا کند، مطمئناً در سابنر استراسه(دفتر مرکزی بایرن مونیخ) غوغایی بر پا خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار