|
|
کدخبر: ۱۶۹۹۸۳

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در جلسه شورای معاونین اداره کل عنوان کرد: ما در تهران پتانسیل این را داریم که در حوزه جوانان، میزبانی های کشوری را برعهده بگیریم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دراین جلسه که امروز(شنبه) با هدف ساماندهی دفاتر نمایندگی های ورزش و جوانان استان تهران و برنامه ریزی در حوزه جوانان در سال آتی، با حضور فرهمند مدیر کل اسبق اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

نژادفلاح گفت: جوانان نیازهای عمده ای دارند که باید به آن پرداخته شود، لذا با این نگاه است که ورزش و جوانان با هم تلفیق شده اند.

وی در ادامه گفت: ما باید همه جوانان را فرزندان خود بدانیم و با این دیدگاه نسبت به تولید و ارائه برنامه ها برای آنان قدم برداریم و این اداره کل باید به عنوان دبیر ستاد امور جوانان در استان، دیگر دستگاه ها را در این مهم با خود همراه کند و آن ها نیز باید در این بخش به ما پاسخگو باشند.

نژادفلاح در مورد ایجاد دفتر نمایندگی ورزش و جوانان در بخش ها تاکید کرد: اگر اراده به وجود آمدن دفاتر نمایندگی ورزش و جوانان استان تهران در بخش ها وجود داشته باشد، با تعامل و همکاری ها سازنده با سایر ارگان ها و نهادهای ذیربط به ویژه فرمانداری ها و شهرداری ها، انجام شدنی است.

در ادامه این جلسه، فرهمند نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود درخصوص فعالیت های اداره کل پرداخت. این جلسه با حضور نامنی معاون توسعه منابع، آقا بیک قائم مقام معاونت ورزشی، شاملو رئیس فنی و مهندسی، سرپرست معاون نظارت بر حوزه و شهرستان ها، کلانتری معاون امور جوانان و فرهنگی، سرهنگ تاج الدین جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداره ورزش و جوانان، کمالی نماینده حراست و محمدپور نماینده روابط عمومی برگزار شد و حاضران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در بخش جوانان و دفاتر نمایندگی ادارات و ساماندهی واحدهای ستادی اداره کل پرداختند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار