|
|
کدخبر: ۱۶۹۹۸۴

سرمربی تیم امید فوتبال ایران گفت: حضور در تیم ملی فوتبال ایران باعثافتخارم است.

به گزارشخبرگزاری فارس، نلو وینگادا در ابتدای تمرین امروز تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: باعثافتخارم است که بار دیگر در ایران و مخصوصا در خدمت تیم ملی هستم. این من را به خاطرات خوب گذشته می اندازد. فوتبال سن و سال نمی شناسد و همه با یکدیگر کار می کنند تا خودمان را به سطحی برسانیم که همه از ما انتظار دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: درست است که ما امروز اولین تمرین مان را برگزار می کنیم اما حدود یک ماه است برای حضور در تیم ملی آماده هستم. باید زمانی را که از دست دادیم بازسازی کنیم و در این راستا به حمایت تمام مربیان و مربیانی که در باشگاه کار می کنند، نیاز داریم.

وینگادا در مورد اینکه حضورش پس از ماجراهای زیادی که در تیم ملی اتفاق افتاد، رخ داده است، یادآور شد: من مرد ماجراجویی هستم و در کشورهای زیادی کار کرده ام. زمانی که در پرسپولیس بودم شرایط بسیار سخت بود ولی به خاطر حمایت مردم خاطرات خوبی از آن زمان داریم. پرسپولیس قسمتی از زندگی من را تشکیل می دهد.

سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه گفته می شود مشکلات مالیاتی او به طور کامل حل نشده است، اظهار داشت: اگر این مشکل حل نشده بود من باید اکنون ناراحت می بودم. وقتی اینجا هستم یعنی با علی کفاشیان و هیأت رئیسه صحبت کردم. مطمئنم همه چیز حل شده و هیچکس دوست ندارد با مشکلات در جایی باشد. تمام ذهنم را متمرکز تیم ملی کردم و کارم را ادامه می دهم.

وی خاطرنشان کرد: چند جلسه تمرین داریم و برای اینکه از بازیکنان شناخت بهتری داشته باشیم نیاز به کار بهتری داریم. باید سطح بازیکنان را با یکدیگر کم کنیم و بعد از چند جلسه تمرین پایه کار خود را پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه در مورد اینکه بخشی از بازیکنان تیم ملی امید همراه کارلوس کی روش در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند، خاطرنشان کرد: این نفرات بازیکنان مهمی از تیم ما را تشکیل می دهند. باید منتظر بمانیم تا مسابقات آنها به اتمام برسد و سپس این بازیکنان را در اردو داشته باشیم. طبیعتاً این نفرات بازیکنان مهمی هستند که در تیم بزرگسالان حضور دارند.

وی در مورد میزان شناختش از بازیکنان تیم ملی امید و اینکه گفته می شود اطلاعاتی در اختیار او قرار گرفته است، عنوان کرد: بنده اطلاعاتی از بازیکنان دارم اما از امروز تلاش می کنم اطلاعات بهتر و کامل تری پیدا کنم. این مسئله مشکل بزرگی نیست و می توانیو به زودی به شناخت خوبی از بازیکنان برسیم.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار