|
|
کدخبر: ۱۷۰۰۰۱

سرمربی تیم کاسپین قزوین:

قاسم کاظمی گفت: دلیل اصلی سقوط تیم ما به لیگ دسته یک مدیریت ضعیف باشگاه بود.

سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار کرد: از روز اولی که تمرینات را برای لیگ آغاز کردیم اشخاص بالا سر تیم آمدند که مدیریت ضعیفی داشتند، عدم مدیریت عامل اصلی ما به دسته یک هندبال بود. من در ۶ بازی سرمربی تیم کاسپین قزوین بودم، سرمربی پیشین تیم نیز به دلیل بی برنامه گی باشگاه از سمت خود استعفا داد.

وی درادامه افزود: از مبلغ قرار داد بازیکنان ۵۰ درصد را پرداخت کرده اند، اما به من که سرمربی تیم هستم حتی یک ریال هم پرداخت نکرده اند و دلیل سقوط به دسته یک را بر سرمن می اندازند. درحالی که بازیکنان از لحاظ روحی و روانی آماده نبودند و بحران های تیم از زمانی آغاز شد که ۳۰ درصد از مبلغ قرار داد، بازیکنان به دلیل نتایج ضعیف کسر شد.

کاظمی در ادامه در رابطه با احتمال حضور در لیگ برتر سال آینده اذعان کرد: به علت حضور کم تیم ها در لیگ برتر ممکن است که سال بعد تیم کاسپین را نیز در لیگ برتر نگه دارند، اما اگر قرار باشد با این مدیریت ضعیف سال بعد را نیز بمانیم بهتراست که نباشیم. در جایی که می توانستیم سرمایه گذاری بهتری کنیم وتیم را درجایگاه بهتری در جدول نگه داریم به مسائل مشکلات دامن زدند که حاصلش سقوط به لیگ دسته یک شد.

وی در پایان تصریح کرد: ما چک سرمربی تیم ملی هندبال در بازی پایانی ما در برابر سنگ آهن بافق یزد دیدن کرد و از حضور بازیکنان مستمر درتیم ما صحبت کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار