|
|
کدخبر: ۱۷۰۰۰۲

با ذوب آهن مذاکره کردم اما به توافق نرسیدم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از تمایل خود برای ادامه حضور در این تیم گفت و تاکید کرد در صورت تمدید قرارداد با زردپوشان تغییراتی اندک در تیمش به وجود خواهد آورد.

یحیی گل محمدی در واکنش به شایعه توافقش با باشگاه ذوب آهن اصفهان به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: به هیچ وجه من با مسئولان ذوب آهن برای سرمربیگری این تیم به توافق نرسیده ام و هیچ قراردادی هم با آنها به امضا نرسانده ام.

وی افزود: سه چهار هفته پیش آقای آذری صحبت کوتاهی با من داشت که در آن جلسه هم خیلی حرف مان به درازا نکشید. از آن به بعد هیچ صحبتی نه با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و نه شخص دیگری از این باشگاه نداشته ام.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس شایعه مذاکره اش با باشگاه سپاهان را نیز رد کرد و گفت: من به هیچ وجه با سپاهانی ها مذاکره ای نداشته ام و شخصی نیز از این باشگاه با من برای مربیگری صحبتی نداشته است.

گل محمدی از تمایل خود برای ادامه حضور در نفت گفت و افزود: اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم در نفت بمانم. البته هنوز هیچ توافق کاملی در این رابطه صورت نگرفته، چون برای توافق نیاز به جلسه و بیان شرایط و خواسته ها از سوی دو طرف است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر در نفت بمانم قطعاً تغییرات زیادی در این تیم به وجود نخواهم آورد، چون معتقدم بازیکنان بسیار خوبی در نفت حضور دارند و تنها با کمی تقویت می توان دوباره تیمی بسیار خوب را روانه مسابقات کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار