|
|
کدخبر: ۱۷۰۰۸۸

رئیسی کیا مدیر عامل باشگاه راه آهن گفت: قرار است این هفته جلسه ای با ابراهیم زاده داشته باشیم که همه چیز در این جلسه مشخص خواهد شد.

رئیسی کیا مدیر عامل باشگاه راه آهن در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهارداشت: قرار است این هفته جلسه ای در خصوص همکاری ابراهیم زاده با باشگاه داشته باشیم و در راستای این جلسه برنامه های فصل بعد هم مشخص خواهد شد.

وی درخصوص واگذاری باشگاه راه آهن افزود: ما کم کم آماده می شویم که باشگاه را برای واگذاری اشخاص یا شرکت های صنعتی آماده کنیم.

رئیسی کیا در پاسخ به این سوال که آیا احتمال واگذاری باشگاه به اشخاص وجود دارد یا نه؟ پاسخ داد: بله، ما راه را نبسته ایم و آمادگی هرگونه همکاری را داریم، حتی مشکلی با اشخاصی که قصد خرید سهام را دارند هم نداریم، اما اولویت ما با شرکت های صنعتی است که به لحاظ اقتصادی ساختار قوی تری دارند.

وی افزود: ما میزان بودجه ی پیشنهادی را برآورد کردیم که این مبلغ چیزی در حدود ۱۱ میلیارد است و این مبلغ را امروز به سازمان لیگ اعلام کردیم که این بودجه در حالت عادی و معمول است اما بودجه ای هم در بدترین شرایط تنظیم کردیم که تمام جزئیات را در آن بررسی کردیم.

رئیسی کیا در خصوص اینکه آیا باشگاه از سازمان مدیر عامل سابق آن بدهی داشته یا خیر افزود: باشگاه بدهی گذشته ندارد و عمدتا تسویه شده است، در سال گذشته و فقط یک بخش بدهی مالیاتی داریم که مربوط به سنوات گذشته بوده و چیزی در حدود ۲ میلیارد است و اکثر بدهی ها برای سال جاری است، با توجه به این که در این فصل فقط ۲۰ تا ۳۰ درصد قرارداد عایدمان را پرداخت کرده ایم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار