|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۰۳

سازمان یافته و با ثبات هستیم

سرمربی میلان پیش از رویارویی با اینترمیلان تاکید کرد همه چیز برای یک بازی خوب مقابل رقیب همشهری مهیاست.

به گزارشخبرگزاری فارس، دیدار تیم های میلان و اینترمیلان در چارچوب هفته سی و ششم لیگ فوتبال ایتالیا امشب(یکشنبه) و از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران در سن سیرو آغاز می شود.

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که میلان با ۵۱ امتیاز رده دهم لیگ را در اختیار دارد و هیچ امیدی به رسیدن به دیدارهای اروپایی ندارد. از سوی دیگر اینترمیلان با ۵۷ امتیاز پنجم است و برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند.

کلارنس سیدورف در مورد این دیدار گفت: این نخستین دربی من به عنوان مربی است اما تمرکز همه بر روی جوان هایی است که در میدان حضور دارند. تیمم در شرایط خوبی قرار دارد. سازمان یافته و با ثبات. مشخص است که دوست دارم با کدام بازیکنان دیدار را آغاز کنم. می خواهم تجربه این دربی را فراتر از زمین فوتبال داشته باشم. می خواهم شاگردانم طوری در این دیدار ظاهر شوند که نمایش ما فراتر از فوتبال باشد. نمی خواهم ضعیف باشیم. در زمین سعی می کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

با توجه به شکست ۲ بر صفر میلان مقابل رم در هفته گذشته، آنها حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند اما همچنان می توانند راهی لیگ اروپا شوند.

سیدورف در این زمینه هم گفت: دیدار مقابل رم را چهار بار تماشا کردم. نمایش خوبی داشتیم اما نمی توان از کیفیت بازی رم تعریف نکرد. آنها چند شانس گلزنی داشتند و ما هم سعی می کردیم در بازی بدرخشیم. البته بازی ما کمی همراه با ترس بود زیرا رم تیم دوم سری A بود و برای فتح اسکودتو می جنگید. ترس دیگر ما این بود که نمی خواستیم امتیاز از دست بدهیم. در این هفته اما تلاش زیادی کردیم و همه چیز برای ما خوب پیش رفت. به سختی تمرین کردیم. همه چیز برای حضوری موفق مقابل اینترمیلان مهیاست.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار