|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۰۵

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: با رحیمی صحبت کرده ام نه من با وی و نه رحیمی با من مشکلی دارد در ضمن دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم اگر چنین نمی خواستم در همان تراکتور سازی می ماندم و یا به سپاهان می رفتم.

ابوالقاسم دهنوی بازیکن آزاد پرسپولیس در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد رابطه اش با رحیمی بیان کرد: موضوع مشکل من و رحیمی که این روزها رسانه ها به آن پرداخته و می پردازند به هیچ وجه صحت ندارد و در تماسی که با رحیمی داشته ام خدا را شکر هیچ گله ای از یکدیگر نداریم، هم وی مرا بخشیده و هم من رحیمی را. ناراحتی بین ما وجود ندارد که بخواهیم از یکدیگر کدورتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: این شایعات هم از زمانی پیش آمده که من به خاطر شخص دایی تصمیم گرفتم بیایم پرسپولیس و در همان زمان با سپاهان با من صحبت کرده و انگیزه اش لازم را به من داده بود و قرار داد داخلی امضا کرده بودم، این قرار داد هم توسط دخترم امضا و یاانگشت زده شد از آنجایی که نمی خواستم حرف دایی زمین بخورد، تصمیم گرفتم بیایم پرسپولیس.

دهنوی در مورد قرار گرفتن در لیست مازاد پرسپولیس گفت: کسی که بازیکن آزاد شده و قرار دادش با سرخپوشان تمام شده چگونه می تواند در لیست فروش قرار گیرد و قرارداد من با سرخپوشان یک ساله بوده و به اتمام رسیده است، این گونه مشکلات و شایعات از اول فصل توسط دوستان خبرنگارای که فکر می کنم کمی با من مشکل داشته اند و یا شاید می خواهند فرافکنی کنند به نفع کسانی که ارتباط بهتری با آنها دارند، شروع شد.

وی در ادامه در مورد ماندن و یا رفتن از پرسپولیس گفت: من یک سال در پرسپولیس سختی های فراوانی را تحمل کردم و در بی پولی ها و مشکلات این تیم را همراهی کردم، اگر نمی خواستم در آسیا با پرسپولیس حضورداشته باشم درهمان تراکتور سازی می ماندم و یا به سپاهان می پیوستم.

دهنوی در ادامه تصریح کرد: مطمئناً این موفقیت بابت زحماتی است که کادر فنی، سرمربی و بازیکنان کشیده اند و گرنه باز هم مانند لیگ قبل پرسپولیس یا هفتم و یا پنجم شده بود، زمانی هم که پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد باز هم علی دایی این شور و حرارت را در پرسپولیس آن زمان ایجاد کرد، بنابراین دوست دارم با دایی و پرسپولیس کارکنم.

دهنوی درمورد حاشیه های زیادی که در میان فصل در مورد وی ایجاد شد اظهار کرد: در بازی با راه آهن عملکرد بدی نداشتم و از بازی خودم راضی بودم و ناسزاهایی که می گفتند بابت موقعیتهایی بوده که گل نشد و من در این مورد دخالتی نداشتم و می گفتند من آن موقعیت ها نصیبم شده و گل نکرده ام، منی که هافبک دفاعی تخریبی بودم چطور موقعیت خراب کردم و آنهایی که در آن بازی ناسزا می گفتند قرض ورزی داشته اند و می خواستند من را خراب کنند، برنامه نود هم همان تعداد اندک را نشان داد و یا معضل دیگری در بازی بود که دقایقی قبل از بازی اعلام شد به دلیل قراردادی که با سپاهان بستم محروم هستم، این مسائل سه روز قبل از بازی اعلام می شود در صورتی که به من دقایقی قبل از بازی اعلام کردند، چرا در شرایط سخت چنین وضعیتهایی درست می کردند؟!

در زمان بازی با استقلال هم آن جریان پول دادن و ندادن اتفاق افتاد و یا بحثاعلام رقم قرارداد ها قبل از بازی با راه آهن و یا دو میلیاردی که گفتند پرداخت می کنند و نکردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار