|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۲۳

سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز درخصوص نزول تیم پتروشیمی در رنکینگ جهانی گفت: حضور کم در تورهای بین المللی در سال گذشته باعثنزول ما در رنکینگ جهانی شد.

احد کاظمی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: حضور نیافتن پتروشیمی در تور تایوان یکی از دلایل عمده نزول تیم ما در رنکینگ جهانی دوچرخه سواری بود، در سال گذشته تنها در تور مونکاوی شرکت داشتیم در نتیجه تیمی سوم شدیم و در انفرادی نیز میرصمدپور سیدی توانست رتبه سوم را کسب کند که مقام دومی آن در رنکینگ ثابت ماند اما با یک پله نزول مواجه شدیم.

وی درخصوص حضور پتروشیمی در لیگ خاطر نشان کرد: هدف اصلی، احساس رقابت های لیگ نخواهد بود و هدف اصلی ما حضور پرقدرت در تور آذربایجان و بعد از آن تور ژاپن است که بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم و رتبه خود را در رنکینگ افزایش دهیم.

وی درخصوص تیم های حاضر در لیگ امسال اظهار کرد: رکاب زنان معبولا در اولین دوره لیگ تیم های خوبی شرکت می کنند ولی نمی دانم چرا تا آخر سال تیم ها بر تحلیل می روند و ۱۵ تیم تنها ۷و۸ تیم بر ادامه رقابت ها می پردازند.

وی درخصوص علت این کاهش تیم هات در انتهای لیگ تصریح کرد: تیم ها در انتهای لیگ با مشکلات مالی روبرو می شوند و اسپانسرهای خوبی را نمی توانند به دلیل تبلیغات کم مسابقات در رسانه های جمعی جذب کنند کم کم تیم ها کنار می کشند، فدراسیون اگر می خواهد که لیگی پرشور داشته باشد باید اول در بخش تبلیغات و اسپانسر تیم ها تلاش کند تا بتواند از لحاظ مالی تیم ها را تأمین کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار