|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۳۱

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان در خصوص اعزام ورزشکارانمان به مسابقات آسیایی قزاقستان گفت: پس از انجام تایم گیری در بخش بانوان و آقایان در چند روز آینده نفرات اعزام شده را اعلام خواهیم کرد.

مصطفی چایچی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: تایم گیری در بخش بانوان در قسمت جوانان مان تعدادشان مشخص نیست اما در قسمت بزرگسالان در چند روز آینده پس از انجام تایم گیری تعدادشان را مشخص خواهیم کرد و در بخش آقایان نیز با توجه به سیاست های پیش رو فدراسیون وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کسانی را اعزام خواهیم کرد که اول در تایم گیری عملکرد خوبی داشته باشند و احتمال مدال آوریشان برای کشورمان زیاد باشند زیرا در مسابقات آسیا نتیجه گیری مثبت برای ما و فدراسیون بسیار مهم است.

وی در خصوص تایم گیری در بخش بانوان و آقایان خاطر نشان کرد: تایم گیری تمامی رشته های بانوان روز چهاردهم اردیبهشت ماه خواهد بود و برای آقایان در قسمت جوانان شنبه و یکشنبه و بزرگسالان روز شنبه خواهد بود.

چایچی در خصوص رضایت رکابزنان از بوران اظهار کرد: ورزشکاران در کیش تمرینات بسیار خوبی را انجام دادند و هفته آخر را نیز زیر نظر بوران برنامه هایشان را پیگری کردند و در این مدت از وضعیتشان بسیار راضی بودند و ارتباط نستا خوبی را توانسته است که با رکاب زنان طی پوش کشورمان برقرار کند.

وی در خصوص وضعیت فنی زهرا محسنی دوچرخه سوار ملی پوش تیم انگلیس کشورمان گفت: زمان طولانی می خواهد تا محسنی بتواند خود را با وضعیت ارتفاع تهران وفق دهد زیرا در کشوری که او تمرینات خود را انجام می داد سطح ارتفاع بسیار بالاتر است و ما فعلا زمان داده ایم تا خود را با برنامه های ما تطبیق دهد و تا آخرین لحظه نیز از سطح کیفی بهتری برخوردار خواهد شد.

چایچی در ارتباط انتخاب خود به عنوان سرپرست فنی مسابقات لیگ اظهار کرد: مسابقات لیگ با توجه به صلاح دید بوران در زمان زودتری برگزار شد تا با توجه به اردوهایی که برای رکاب زنان گذاشته شد قبل از مسابقات قهرمانی آسیا در شرایط مسابقه قرار گیرند و ما بتوانیم ورزشکاران خود را برای اعزام در مسابقات آسیایی محک بزنیم و مسابقات لیگ را نیز به همین دلیل در تمامی رشته ها پیگیری خواهیم کرد که بسنجیم در آسیا سطح رکاب زنان کشورمان در چه حد است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار