|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۳۸

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی: اگر انتشار قراردادها با یک بحثکارشناسی صورت می گیرد کار درستی است، پرداختی ها در تیم تراکتورسازی ناعادلانه صورت گرفته است.

فرشید طالبی در گفتگو باباشگاه خبرنگارانگفت: معتقدم اگر در کشور یک بحثکارشناسی در رابطه با انتشار قرارداد بازیکنان صورت گرفته است و مدیران این کار را در روند شفاف سازی مناسب می بینند پس کار درستی است.

وی ادامه داد: من این کار را تأیید و یا تکذیب نمی کنم ولی روند مناسبی است تا بازیکن و باشگاه هر کدام به تعهداتشان عمل کنند و صحبت های خود را نقض نکنند.

طالبی درخصوص صحبت های نظمی درباره مقدار پرداختی ها افزود: خود من کمتر از ۶۰ درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کرده ام. شاید منظور نظمی یک عده خاص بوده است ۸۰ درصد از مبالغ قراردادشان را دریافت کرده اند البته این تفاوت در مقدار پرداختی ها که بعضی بازیکنان ۸۰ درصد و بعضی ۵۰ یا حتی ۳۰ درصد از پول خود را گرفته اند اتفاق مناسبی نیست و باعثشد تا تیم دچار دو دستگی شود.

وی درباره حضور اولپویرا در فصل آینده به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی عنوان کرد: اگر یک مربی با بحثکارشناسی و فنی وارد یک تیم شده است به طور حتم در یک نیم فصل نمی تواند تفکراتش را اجرا کند.

بازیکن تراکتورسازی بیان کرد: معتقدم حداقل زمانی که می شود به یک مربی اعتماد کرد ۲ تا ۳ سال است. تونی با وجود اینکه از نیم فصل هدایت تیم را برعهده گرفت و بازیکنان مورد نظرش را در اختیار نداشت عملکرد مناسبی را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: اولیوپرا در تبریز چهره محبوبی است و آمدن وی برای فصل آینده به نظر باشگاه بستگی دارد و وی حتما باتوجه به تاکتیک مورد نظرش بازیکن جذب خواهد کرد.

طالبی در واکنش به اظهارات برخی بازیکنان نسبت به مبلغ قرارداد وی با توجه به مصدومیت های طولانی مدت افزود: یک بازیکن در جایگاهی نیست که بخواهد درباره بازیکن دیگری صحبت کند و اگر این مطالب واقعا ابراز شده است دور از اخلاق حرفه ای است زیرا از پیش مشخص نشده که بازیکن قرار است مصدوم شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار