|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۵۳

اسپانسر تصمیم گرفت که گزینه مدیرعاملی پرسپولیس نباشم

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: جایگاه علی دایی در پرسپولیس گارانتی شده و استیلی هم برای سرمربیگری به پرسپولیس نیامده است.

امیر عابدینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت باشگاه داماش گیلان و انتقال احتمالی آن به تهران گفت: در حال حاضر مشغول حساب و کتاب بازیکنان و مربیان هستیم و پس از کسر جریمه ۵۰ درصدی مطالبات آنها را پرداخت می کنیم تا تیم را به تهران بیاوریم. موافقت این انتقال را هم از دستگاه قضایی و همچنین فدراسیون فوتبال می گیریم.

وی در مورد اینکه هیأت فوتبال استان احتمالاً با این انتقال مخالفت خواهد کرد، گفت: داماش ایرانیان در آن منطقه مورد حمایت مسئولان قرار نگرفت و به همین دلیل تیم به تهران می آید تا در فصل آینده در لیگ یک به میدان برود.

عابدینی در مورد اینکه مدیرعامل و سرمربی این باشگاه چه کسی خواهد بود، گفت: من در حال حاضر به عنوان عضو هیأت مدیره باشگاه در حال صحبت هستم و مدیرعامل داماش نیستم در مورد کادر فنی هم در روزهای آینده تصمیم گیری خواهیم کرد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد اینکه با حضور هیأت مدیره جدید این باشگاه می تواند موفق شود یا نه، گفت: ابزار موفقیت برای پرسپولیس مهیا شده است و باید به هیأت مدیره جدید زمان داد و حوصله کرد.

عابدینی در مورد اینکه چطور او نامش در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیست در حالی که پیش از آن گزینه های مدیرعاملی باشگاه هم مطرح می شد، گفت: اسپانسر تصمیم گرفته و نباید در این مورد گلایه کنیم. رحیمی هم یک مدیر کاربلد است و باید به او فرصت داد.

وی در مورد رفتاری که با علی پروین انجام شد گفت: به پروین فرصت مناسب داده شد و من بارها گفتم که پروین نتوانست از این فرصت استفاده کند و فرصت سوزی شده است. بنابراین دیگر پیشکسوتان پرسپولیس نمی توانند بهانه ای بیاورند که باشگاه را به آنها نداده اند.

عابدینی در مورد اینکه حضور حمید استیلی در هیأت مدیره برای مقابله با علی دایی است و احتمال دارد او جانشین سرمربی پرسپولیس شود، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. جایگاه دایی در پرسپولیس گارانتی شده است. او فصل گذشته خوب نتیجه گرفت و تیم را جمع و جور کرد. حمید استیلی هم برای سرمربی گری به پرسپولیس نیامده است.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ در مورد کارت های پایان خدمتی که گفته می شود با مدارک جعلی گرفته شده، گفت: در این مورد باشگاه مرتکب تخلفی نشده اند و اگر تخلفی هم صورت گرفته شده باشد متوجه بازیکنان است و آن بازیکنان گرفتار خواهند شد نه باشگاه ها زیرا این اسناد از سوی بازیکنان به سازمان لیگ و باشگاه ها و سازمان لیگ ارائه شده است.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار