|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۷۱

شعبانی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس پیشین کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک گفت: وزارت ورزش و جوانان در انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس دغدغه خودش را هم مدنظر قرار نداد.

غلامحسین شعبانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام فرهنگ و اقتصاد نامگذاری شده و از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس عنوان فرهنگی دارد. با این حال حتی یک چهره فرهنگی هم در میان اعضای جدید هیئت مدیره جدید پرسپولیس دیده نمی شود. این به معنای نفی اعضای انتخاب شده نیست بلکه دلالت بر رعایت نکردن شعار خود وزارت ورزش وجوانان در مورد دغدغه فرهنگی است.

رئیس پیشین کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک افزود: موضوع دیگر بحثشفاف سازی است و در حالی که وزیر ورزش بر طبل این شفاف سازی می کوبد باید مشخص شود که چه فرد یا سازمانی در این فصل به پرسپولیس پول می دهد. «سیاسی» عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرده که پولی به باشگاه نمی دهد بنابراین وزارت ورزش و جوانان که گفته نمی خواهد پول رانت خواران به این باشگاه بیاید، شفاف سازی کند چه کسانی پول این فصل پرسپولیس را می دهند.

این کارشناس رسانه یادآور شد: در بحثشفاف سازی همچنین باید توجه داشت هزینه هایی که در بسکتبال یا والیبال می شود چندان کمتر از فوتبال نیست اما چرا کسی به فکر رقم قراردادها در این رشته ها نیست. با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی اینچئون رودرروی هم قراردادن رشته های ورزشی ما با یکدیگر به صلاح نیست و وزیر ورزش باید از آن اجتناب کند.

شعبانی خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان، دو معاون دارد که یکی فوتبالی و معاون ورزش قهرمانی و دیگری از اهالی کشتی و معاون پارلمانی است. با این حال جلسات مربوط به هیئت مدیره پرسپولیس در دفتر امیر رضا خادم برگزار می شود. در این فضاست که شائبه انتقام گرفتن کشتی از فوتبال مطرح شده و واقعا مشخص نیست وزیر چرا این تصمیم را گرفته است.

مدیر مسئول مجله دنیای ورزش اضافه کرد: در این مورد خادم را نفی نمی کنم اما در این میان به این قهرمان ما جفا شد. معتقدم وزیر ورزش نباید اجازه رودررویی میان رشته ها را بدهد چراکه اصلاح چنین رخدادی زمان زیادی می برد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار